Obserwatorzy

sobota, 26 grudnia 2015

How big, how blue, how beautiful




21 komentarzy:

  1. Świetna! Fajnie, ze polaczyles biel z innym wzorem i kolorem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten płaszcz i stylki w tym klimacie ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie wyszła ci ta stylizacja ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniała, kwiaty robią super podstawę dla białego płaszcza

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo podobają mi się te akcenty kwiatów, bosko :v

    OdpowiedzUsuń
  6. We włosy w tym kolorze wyglądają zadziwiająco dobrze :O Lepiej niż w ciemnych :v
    Stylka supcio :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba :))
    Alaamiss2012

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze, już dawno chciałam zestawić ten kwiecisty komplet, ale nigdy nie wychodziło mi nic tak dobrego, jak twoja stylizacja, jest świetnie! Jedyne co bym zmieniła, to kolor włosów i ust.

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajna stylizacja ale ie lubie tej koszulki (?) chiodzi mi o ta długą białą ale w twojej kompozycji ubran wygląda doskonale :)

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor ust ciemniejszy, ale outfit to majstersztyk! Zazdroszczę spodni

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi sie połączenie kwiecistych wzorów z bielą.
    MoveYourBody7

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja, super połączenie :)
    i.want.you.back

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się, lecz kojarzy mi się z pielęgniarką :))
    the_gusty

    OdpowiedzUsuń
  14. Absolutnie fantastyczna. Zaczynam żałować, że nie kupiłam tego płaszcza.

    Aglayaa

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podoba, świetna torebka :)
    MissOlka1231

    OdpowiedzUsuń