Obserwatorzy

wtorek, 22 grudnia 2015

Tygodniówka

Nie mam jakichś świetnych warunków do napisania tego posta, ale obiecałem Wam, że dzisiaj dostaniecie wyniki tak więc dotrzymuję słowa i piszę :-)
Aktywność ogółem nie spadła, tylko jedna dziewczyna - IsabellaVer opuściła się, ale pewnie ze względów szkolnych, co w pełni rozumiem ;) Nikt z listy nie zostaje usunięty, ale za to na listę trafia nowa osoba -  punkkokoo.

Nagrody za miniony tydzień:
Kurtka - MadmoiaselleOla
Spodnie - CzarnaGotka
Komin - dora_dorka
Naszyjnik - James69.
Torebka - maluma10

+Dodatkową obiecaną wcześniej przeze mnie nagrodę, którą jest 50sd wygrywa:
natusia_182 *wystaw coś za tę sumę+prowizja i zarezerwuj dla mnie :-)*

Nagrody na nadchodzący tydzień:
W komentarzach zgłaszają się osoby z TEJ listy. Możecie napisać, czy coś macie/czego nie, lub czy cokolwiek chcecie xd

12 komentarzy:

  1. Chciałabym tylko płaszcz.
    Alaamiss2012

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuuje wszsytkim o to ten płaszcz zawalacze w tym tyogniu o niego !
    :D

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  3. zgłaszam się, chciałabym opaskę DKNY :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki wielkie :v
    Ja tam równiez chcialabym opaskę :v

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję.
    Podoba mi się płaszcz :D

    Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję!
    W tym tygodniu mam płaszcz, buty, czapkę, a interesuje mnie opaska.
    Kotek717

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się, jestem zainteresowana opaską
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję, w tym tygodniu się nie zgłaszam

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje! ;) Zgłaszam się chciałabym torebkę
    kasiunka08

    OdpowiedzUsuń