Obserwatorzy

piątek, 1 stycznia 2016

The satellite beside me


22 komentarze:

  1. Stylizacja nie w moim stylu, jednak urok ma :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie do końca jest w moim stylu, ale jest dobra. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna stylizacja, w ogóle mnie zaskoczyłas użyciem tej kurteczki z Chanel, bo jak dla mnie trudno jest cokolwiek z nią zrobić

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba :)

    Aglayaa

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty z odkrytymi palcami według mnie nie pasują do grubej kurtki na zimę, ale poza tym to jest fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za tą kurtką, chociaż tutaj wygląda całkiem fajnie. :)
    MissOlka1231

    OdpowiedzUsuń
  7. trochę mieszane uczucia co do tej spódnicy, ale i tak fajna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za tą kurtką, ale stylizacja nie wygląda najgorzej, może dałabym długie kozaki do niej.
    MoveYourBody7

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się miks wzorów tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja nie trafiła w mój gust. Nigdy bym nie stworzyła czegoś takiego. Ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To nie mój styl, ale stylka robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń