Obserwatorzy

poniedziałek, 18 stycznia 2016

Tygodniówka

Na wstępie chciałbym przeprosić za opóźnienie, ale mówiąc zwięźle miałem odrobinę ważniejszą rzecz do zrobienia. Mam nadzieję, że się nie gniewacie :/ Otóż w tym tygodniu aktywność strasznie spadła, aż mi ciężko na sercu, bo już tak świetnie było :') Z przykrością usuwam z listy the_gusty od dwóch tygodni nie komentujesz bloga :( Zagrożeni są: kasiunka08 oraz kinkietkinkiet. Mam nadzieję, że spadek Waszej aktywności jest chwilowy :D Spore szanse na dostanie się na listę ma czikkka, postaraj się trochę bardziej, a w przyszłym tygodniu powinnaś się na niej znaleźć :-)

Zangrody za miniony tydzień:
Okulary - B.E.A.T.K.A
Buty - CudneOczka
Toczek - i.want.you.back
Top - Kotek717
Spodnie - MissOlka1231

Nagrody na nadchodzący tydzień:

W komentarzach zgłaszają się osoby z TEJ listy. Możecie napisać, czy coś macie/czego nie, lub czy cokolwiek chcecie xd

18 komentarzy:

  1. Dziękuję, w tym tygodniu również się zgłaszam i interesuje mnie 1 i 2 i rajstopy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się.Chciałabym rajstop,sukienkę lub spódnicę.Nie mam niczego

    Klaudia12349

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się tylko sukienka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się, posiadam kołnierzyk

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się. Podoba mi się spódniczka. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. No nic może w tym tygodi=niu coś się uda :) chciałabym spódniczkę albo sukienkę :D Ewentualnie rajstopki

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  7. W tamtym tygodniu nawet się nie zgłaszam, ponieważ większość rzeczy miałam, a reszta mnie nie interesowała. Tak więc nagrodę może dostać ktoś komu naprawdę zależało na tej nagrodzie.

    W tym tygodniu się ZGŁASZAM
    Mam kołnierzyk
    kotek717

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję, zgłaszam się - interesuje mnie pierwsza sukienka

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się, interesuje mnie czarno-biała sukienka, spódniczka, kołnierzyk i rajstopy :)

    Aglayaa

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się interesuje mnie spódniczka :)
    MalinaSekret111

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się :)
    i.want.you.back

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za spodnie, dziś również chciałabym się zgłosić. :) Podoba mi się spódniczka. :D
    MissOlka1231

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się
    Bardzo podoba mi się sukienka :)))
    Pasek też fajnyy xDD / zuzameduza

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję, gratuluję i zgłaszam się :D
    Mam wszystkie trzy rzeczy z drugiego rzędu xd

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się :D
    Podobają mi się rajtki albo sukienka pierwsza
    punkkokoo

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam spódnicę, fajne są rajstopy.
    Alaamiss2012

    OdpowiedzUsuń