Obserwatorzy

piątek, 18 marca 2016

Born to Die

25 komentarzy:

  1. Świetna, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham takie stylki! Jest genialna ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna, podoba mi się i to nawet bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Również mi się bardzo podoba, świetna. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest prosta ale jednocześnie niebanalna, podoba mi się a jednocześnie nie. nie wiem jak ja ocenić. dostrzegam same plusy, ale jednak mnie nie przekonuje. tak chaotycznie, ale no :")

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudo ! Uwielbiam total white looki, a ten dodatkowo świetnie przełamują płaskie buty i koszula. ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny biały total look ze złotymi elementami *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie za duży kontrast pomiędzy karnacją, przez co nie widzę stylizacji nawet..
    ForY0u

    OdpowiedzUsuń
  9. Połączenie koszuli sukienki świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam total looki takie jak ten, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie podoba mi się, dodałabym tutaj coś, co "ożywiłoby" całość, bo jest za biało. ;p

    OdpowiedzUsuń