Obserwatorzy

niedziela, 13 marca 2016

Instant Crush


28 komentarzy:

  1. Urzekła mnie kolorystka. Połączenie tej spódnicy z bluzką jest świetne. Zmieniłabym jednak torebkę i pasek. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo żywa stylizacja, lubię takie

    OdpowiedzUsuń
  3. Co to za genialna spódnica ? Całość fantastycznie się prezentuję. :3

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja cały czas patrzę na tą sukienkę w szafie i zastanawiam się jak ją wykorzystać xd
    Super, podoba mi się i kojarzy z Hiszpanią xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba, uwielbiam takie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pachnie mi Moschino. Super, tylko jakbyś jeszcze butków i torebuni krzywo nie założył...

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja :D Bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pasek zmieniłabym ze względu na to, że podobne zawiązanie jest również na bluzce. Poza tym świetnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem jeszcze czy podoba mi się ten kolczyk, ale stylizacja mnie kupiła. Kolorystyka jest genialna. Koszula z paskiem i sukienką to super połączenie

    OdpowiedzUsuń
  10. Boska! Arcydzieło! Chyba jedna z najlepszych stylizacji, które zrobiłeś. Jestem pod wielkim wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjelabym ten kolczyk z twarzy i byłoby genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Niby duzo kolorow ale lacza sie bardzo dobrze i podoba mi sie to

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja świetna
    MoveYourBody7

    OdpowiedzUsuń
  14. Może być, ale niezbyt w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  15. Konkretny miszmasz, ale średnio to czuję :?

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna! a ta spódnica jest genialna.. nosiłabym! <3
    ForY0u

    OdpowiedzUsuń
  17. Spódnica jest świetna, cała stylizacja prezentuje się bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne połączenie, podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna! mega mi się to podoba, propsy za tą suienkę, która nie jest łatwa w wykorzystaniu

    OdpowiedzUsuń