Obserwatorzy

środa, 30 marca 2016

Queen of peace

 
Chyba dopadł mnie kryzys twórczy.

26 komentarzy:

  1. Piękna *.* Mega mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylka ładna, tylko brakuje mi tu jakiejś torby lub plecaka. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega, w życiu bym nie wpadła na połączenie tej narzutki z original future z koronkową sukienką- świetnie to wygląda! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę mega mi się podoba! Genialny pomysł i jeszcze lepszy efekt. ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna :) / maja9258

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna! Wszystko idealnie do siebie pasuje, nawet kolor paznokci :D

    Aglayaa

    OdpowiedzUsuń
  7. No niezle niezle widze ze szalejesz na stardoll

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajna, pierwszy raz widzę takie połączenie. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Co się z nami dzieje [*]
    Sigh.. Stylka i tak jest super

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stylizacja! Ta sukienka wygląda jak tatuaże, a ja uwielbiam tatuaże! Genialna, ale na bladych dollkach myślę, że nie byłaby taka fajna..
    ForY0u

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie podoba mi się... Jakoś do mnie nie przemawia i ta fryzura...

    OdpowiedzUsuń
  12. florence <3
    pięknapięknakochamkocham

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się bardzo podoba! Uwielbiam taki styl, lekko niechlujny ale ma w sobie swój własny "porządek". Tak jak ktoś już wspomniał widziałabym jeszcze do tego jakiś plecak zwisający z ramienia, ale stardoll ubolewa pod tym względem.

    OdpowiedzUsuń