Obserwatorzy

sobota, 12 marca 2016

Tygodniówka

W tym tygodniu znowu wiele się zadziało na liście, z przykrością musiałem usunąć zuzameduza oraz l-lana. Od ok. dwóch tygodni nie komentujecie bloga, przykro mi :c Ale zawsze możecie wrócić na listę, jeśli zaczniecie znów systematycznie komentować bloga :p 
Dochodzą dwie nowe osoby: ForY0u i MajkaStar1999. Nie skomentowaliście wszystkiego, ale zdecydowaną większość postów z tego tygodnia. Szanse na dostanie się ma Heneda. Wszystkie posty skomentowało 15 osób, czyli więcej niż połowa listy.

Nagrody za miniony tydzień:
Top - DancerMarika
Sukienka - James69.
T-shirt - Karoliss12
Buty - HannahCool1232
Torba - gabrysiaslysz
*nagrody niebawem wystawię, wybaczcie za opóźnienia*
*zapraszam po odbiór nagród*

Nagrody na nadchodzący tydzień:
W komentarzach zgłaszają się osoby z TEJ listy. Możecie napisać czy coś macie/czego nie lub czy cokolwiek  Was interesuje.

19 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranym.
    Zgłaszam się najbardziej chciałabym buty, piórka lub brelet :)
    czikkka

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje. W tym tygodniu najbardziej chciałabym piórka. Spodnie i buty już mam. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  3. Postaram się już komentować na bieżąco :>
    Najbardziej chciałbym te futrzane naramienniki (?)
    MajkaStar1999

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję ślicznie. Niczego z powyższych ubranek nie posiadam, zgłaszam się.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, dziękuję bardzo za nagrodę! :)
    Będę dalej komentował, nic się nie zmieni ;)
    Z tych ubranek najbardziej interesują mnie futrzane epolety :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki;) zgłaszam się i mam już buty i interesują mnie te poduszki futrzane (?)

    OdpowiedzUsuń
  7. A mnie interesuję kurteczka i futrzane naramienniki. :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się, posiadam buty. Chciałabym futrzane naramienniki lub kapelusz.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się i gratuluję! c:

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję. Zgłaszam się, najbardziej interesuje mnie kapelusz ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się. Najbardziej interesuje mnie top. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się interesują mnie buty lub kurtka ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałabym kurtkę lub toto pierzaste ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się i gratuluję :D
    ForY0u

    OdpowiedzUsuń
  15. zg się, chciałabym tio :D
    dora_dorka

    OdpowiedzUsuń