Obserwatorzy

niedziela, 20 marca 2016

Tygodniówka

Na wstępie chcę wszystkich powiadomić, że od tego tygodnia nie będę już przymykać oka na "nadrabianie pod koniec tygodnia". Tworząc listę najaktywniejszych komentatorów nie o to mi chodziło. Miałem na myśli to, aby znajdowały się tam osoby komentujące systematycznie, a nie sporadycznie. Nie mówię tu o wszystkich, bo większość osób komentuje systematycznie. Liczba osób na liście stale się zmniejsza, a takie nadrabianie pod koniec tygodnia to wzmaga, bo pisząc Tygodniówkę nie mam zielonego pojęcia kto w tym czasie nadrabia/nadrobi posty i w ten sposób zwykle wypada z listy lub jest zagrożony. Suma sumarum lepiej chyba komentować na bieżąco, bo takie działanie jest na Waszą niekorzyść. :/ Nie ukrywam, że trochę mnie to zirytowało, ale od początku rozdawania nagród za komentowanie robiłem wszystko na Waszą korzyść i teraz widzę tego skutki trochę xd Jak będę mieć więcej czasu wprowadzę "nowy system" (?) co do Tygodniówki, mam nadzieję, że on jakoś zadziała :v
Przechodząc do właściwego posta... Z listy muszę usunąć MissOlka1231. Nikt nowy nie dochodzi, ale zapraszam wszystkich do sprawdzenia czy nie są zagrożeni, bo kilka osób jest. Na liście znajduje się teraz 27 osób, a komentarzy pod postami jest zwykle mniej.
Nie mniej jednak, jestem Wam wszystkim wdzięczny za komentowanie bloga, bez Was nie mielibyśmy ochoty tego robić (pewnie) więc należy się Wam z jednej strony podziękowanie :v

Nagrody za miniony tydzień:
Spodnie - ForY0u
Top - SrebrnaMuza
Kurtka - olao373
Kapelusz - katniss-ne
Naramienniki - natusia_182
Buty - czikkka

Nagrody na nadchodzący tydzień:
W komentarzach zgłaszają się osoby z TEJ listy. Możecie napisać czy coś macie/czego nie lub czy cokolwiek Was interesuje

19 komentarzy:

  1. Postaram się komentować na bieżąco. Zgłaszam się, interesuje mnie kokarda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bodajże wczoraj lub przedwczoraj skomentowałam wszystkie zaległe posty, a trochę ich było, bo ostatni tydzień przed w zasadzie wolnym
    zgłaszam się, posiadam sukienkę, bardzo interesuje mnie torba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nagrodę i zgłaszam się, interesuje mnie opaska z kokardką, zielony koszyk lub sukienka w sowy :)
    czikkka

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje, co do wyżej pokazanych nagród nie mam żadnej, każda wygląda fajnie.
    Zgłaszam się.

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz jak najbardziej rację, to dobra decyzja

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie w tym tygodniu nic nie zainteresowało. Nie zgłaszam się. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym zieloną opaskę lub sukienkę w sowy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się
    Interesuje mnie opaska lub sukienka
    Kotek717

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje i zgłaszam się

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się :D
    Najbardziej podoba mi się kokarda i sukienka :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ok :) Ja już nie bedę kombinowac tylko bede stale komentowac - jak bede tylko mogła podoba mi się sukienka i to coś na głowe :P

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję bardzo :D i gratuluję wszystkim :D
    ForY0u

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję pięknie za nagrodę :) w tym tygodniu interesuje mnie sukienka w sowy i buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję :) Chciałabym jedyneczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzięki za wyróżnienie.
    Zgadzam się co do komentarzy, powoli stają się one tylko możliwością do zdobycia nagrody, a nie miejscem do wyrażenia opinii. :p

    OdpowiedzUsuń
  16. Post bardzo prawdziwy.
    W tych czasach bardzo ciężko zmusić ludzi do komentowania.
    Jedyne co ich do tego skłania to nagrody, przykre.
    Interesuje mnie zielona opaska i sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Postaram się komentować systematycznie, jak to robiłam do tej pory.
    Poza tym, gratuluję i zgłaszam się - interesuje mnie zielona opaska. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja w tygodniu zapominam wchodzić na blogi ze stylkami, więc jest jak jest xd

    OdpowiedzUsuń