Obserwatorzy

piątek, 11 marca 2016

Weekly Superstar Gift Challenge

We wtorek admini podarowali nam nowy prezent - sukienkę z It Girls, którą można zakupić za 15/17sd. Myślę, że złym prezentem nie jest. Kolor jest w porządku, a ubrań o podobnym fasonie na stardollu mamy mało więc uważam, że warto się w tą sukienkę zaopatrzyć. 

Outfity:
Eh miałem lekki problem z skomponowaniem stylki, co widać na screenie powyżej. Nie mam wielu ubrań o podobnym kolorze, a na bardziej ekscentryczne outfity nie miałem siły xd Dodałem beżowe sandałki i płaszcz pod kolor sukienki i dopełniłem całość czarno złotymi dodatkami :-)
Bartek z kolei dodał masywne spodnie z szerokimi nogawkami w kolorze sukienki, bluzkę z czarnymi rękawami pod dzisiejszy gift i uzupełnił całość czarnymi dodatkami. 
W tym tygodniu dołączyła do nas Zuza. W odróżnieniu do nas, outfit Zuzy jest odważniejszy. Zaszalała z kolorami dodając czerwone dodatki i malując usta na ten sam kolor. Białe spodnie rozjaśniają cały outfit.
Ale się rozpisałem xd

Ankieta:

Wyniki:

Wyniki poprzedniego Challengu znajdziecie TUTAJ

27 komentarzy:

  1. Wow, świetne stylizacje!
    Myslę, że każdy z was poradził sobie znakomicie z tą sukienką.
    Jeszcze nie wiem na kogo zagłosuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. tym razem Zuzia, właśnie za przełamanie całości czerwienią. ale pozostałe stylki też super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka jak dla mnie jest świetna, stylizacje mi się bardzo podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie stylizacje są rewelacyjne. Jednakże dzisiaj głosuję na Zuzę, gdyż jej stylizacja wyróżnia się na tle pozostałych. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie są doskonałe, najbardziej chyba jednak przekonuje mnie stylizacja Zuzy. Ale jeszcze nie wiem czy w ogóle na kogoś zagłosuję xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie stylizacje są świetne. Trudny wybór, ale zagłosowałam na ostatnią. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie najlepsza jest stylizacja Pawła (?) - no Uplooad xD Ale pozostałe też są ok :D

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  8. głosik na Funoplera, to jego stylka najbardziej skradła mik serce :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja Zuzy zdecydowanie najlepsza i to na nią oddaję swój głos :)

    Aglayaa

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacje bardzo ciekawe, staranne i ładne, jednak moje serce podbiła stylizacja z odrobiną czerwieni. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie trzecia stylizacja wygrywa dzisiejsze starcie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Znów głos na FunOpler, choć wszystkiego styliki mają "coś" w sobie. :P

    OdpowiedzUsuń
  13. ugh... teraz weź zagłosuj jak każda ci się podoba :/ ale zagłosuje na Pawła

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystkie są bardzo dobre, jednak mój głos oddaję na Zuzę, za rozjasnienie outfitu bielą

    OdpowiedzUsuń
  15. Myślę, ze wszystkie trzy stylizacje są świetne ;)
    MoveYourBody7

    OdpowiedzUsuń
  16. FunOpler wygrał wszystko. Ta sukienka z tymi spodniami wygląda fantastycznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie stylizacja są świetne, sama nie wiem na kogo zagłosować :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Chyba najbardziej podoba mi się stylka Zuzy :) ale Pawła też jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie są świetne, ale chyba druga podoba mi się najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Mój głos leci do Zuzy, ale wszystkie mi się podobają :)
    czikkka

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie stylizacje są świetne, trudno mi zagłosować na jedną. ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. wydaje mi się, że uplooad bawiła się tym, bo nie wierzę, że to by nie wystawało...
    ForY0u
    głosuję na ostatniąą

    OdpowiedzUsuń