Obserwatorzy

niedziela, 27 marca 2016

Wyniki Konkursu

Po drobnym poślizgu mam przyjemność ogłosić wyniki TEGO konkursu. Prac było wiele, mogło być więcej, bo z tego co zauważyłem w komentarzach - dużo osób o nim zapomniało  Ciężko mi było zdecydować kto powinien znaleźć się na podium i w sumie dlatego tyle zwlekałem z tymi wynikami :v


Pierwsze miejsce i nagrodę w postaci 100sd wygrywa:


Druge miejsce i nagrodę w postaci 50sd wygrywa:


Trzecie miejsce i nagrodę w postaci 25sd wygrywa:


Gratuluję wygranym i dziękuję wszystkim za udział :-) Po nagrody zgłaszajcie się w mojej księdze gości KLIK.

26 komentarzy:

  1. Gratulacje oraz piekne prace

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, wszystkie stylizacje są niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1 i 2 zasłużone, nad 3 bym polemizowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza i druga stylizacja zdecydowanie zasłużyły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje, pierwsze miejsce od początku było moim faworytem. :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Pierwsza i wygrana stylizacja jest mega. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranym! Wszystkie stylizacje wyglądają olśniewająco, pierwsza jest niesamowita :)Nigdy nie lubiłam tych butów ale tutaj świetnie się komponują. Druga stylizacja też bomba. Uwielbiam ciemne stylizacje z delikatnym kolorem :)

    Miss_Margrise

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję bardzo i gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję, chociaż ja typowałam inne ;P
    ForY0u

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. omg, dzięki. cieszę się, bo jestem ogromnie zadowolony z tej stylizacji :>

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wszystkim zwycięzcom, myślę, że zostali wybrani słusznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim zdaniem trzecia stylizacja jest najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dziękuję i gratuluję pozostałym! ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. tylko 1 mi się podoba, mega jest! gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję wszystkim, ale 1 była moją faworytką i cieszę się, że wygrała :)
    czikkka

    OdpowiedzUsuń
  17. będę zazdrosną sucz, ale podoba mi się tylko pierwsze miejsce :))) gratki!

    OdpowiedzUsuń