Obserwatorzy

wtorek, 26 kwietnia 2016

Higher

Nie wiem co myśleć o tej stylizacji...

18 komentarzy:

  1. Też nie wiem co o niej myśleć, ale całkiem okej to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Również nie wiem co o niej myśleć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się pomysł z tą spódnicą i przewieszonym swetrem, ale torebka i top jakoś mi tu nie pasują. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie fantastyczna :D

    Aglayaa

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie jest genialnie. Połączenie ubrań jest niecodzienne a sprawdza się idealnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się, spódnica fajnie przełamuję style. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Niecodzienna ale genialna! Połączenie spódnicy z wycięciem z luźną bluzą w basie? Świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  9. niekonwencjonalna, dla mnie fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne połączenia, bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń