Obserwatorzy

środa, 13 kwietnia 2016

Move your body

Już powoli wracam do życia.

20 komentarzy:

  1. Buty jak dla mnie tutaj nie bardzo pasują. Reszta jest świetna. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty nie podobają mi się tu, tak samo jako okulary.

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi się podoba :)/maja9258

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna :D nawet paznokcie mają odpowiedni kolor!

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty takie średnie, ale tu wyglądają całkiem OK, całość mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty "robią" całą stylkę. Bardzo mi się podoba. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przez buty moja opinia staje sie negatywna. Zaluje ze nie kupilam tej kawy z sap.

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasami miło i obejrzeć taki zwykły, casualowy outfit. Lila fiolet trochę przebija i dekoruje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie to wygląda mimo tacky pozy :P

    OdpowiedzUsuń