Obserwatorzy

środa, 20 kwietnia 2016

Mary Jane Holland



17 komentarzy:

  1. Jest ok ;)/ maja9258

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię tego płaszcza i spodni. Nie podoba mi się. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  3. Brakuje podszewki, ale jest fajnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne wykorzystanie płaszcza, całość mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Może być, ale strasznie razi mnie brak podszewki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam połączenie wzorów w twoim wydaniu. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest ok, ale brakuje mi tu podszewki i torebki. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi nie przypasowały takie połączenia wzorów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Brak podszewki niestety razi w oczy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety ale mi się nie podoba. Nie mój styl :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie się podoba, fajne połączenie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawie to wygląda, ale nie wiem czy mi się podoba :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Połączenie wprost z wybiegu ;) - lubie to!

    OdpowiedzUsuń
  14. podszewka haps haps
    nie ma takiego odmóżdżenia z powodu efektu choinki w stylce, jestem na tak

    OdpowiedzUsuń