Obserwatorzy

czwartek, 7 kwietnia 2016

St. Jude



24 komentarze:

  1. Mi po prstu nie pasuje ta przepaska (?) Na biodrach i chyba dlatego mi się średnio podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja ale nie lubie takiej kolorystyki, a przepaska kompletnie nie pasuje

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  3. Daje mi Świąteczny vibe Xd
    Fajna stylka i kocham song

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna, nie wiem tylko czy buty w innym kolorze nie byłyby lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się ale miałeś lepsze stylizacje :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest ok, ale jednak coś mi nie pasuje. Kolorystka mi się podoba. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi coś tu nie pasuje sama nie wiem co /maja9258

    OdpowiedzUsuń
  8. Też kojarzy mi się ze świętami ;P
    Swoją drogą- bardzo ładna

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie stylizacja nie do końca przekonala.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega :D fajnie wygląda ta przepaska na biodrach

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaszalałeś z kolorami. Super stylka. ;DD

    OdpowiedzUsuń
  12. wspaniała stylka, kolorystyka na mega plus! +też lubię piosenkę 8)

    OdpowiedzUsuń
  13. Średnio przypadła mi do gustu. ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi sie :) Wygląda klasycznie i bardzo ciekawie, połączenie kolorów tak trochę świątecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurcze aż przykro mi to pisać, ale nie podoba mi się. Totalnie nie moja kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda ze golf nie jest tak samo bordowy(?) jak reszta dodatków.
    czikkka

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie się podoba, fajnie to wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Widziałam na koncie, podoba mi sie bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie podoba mi się kolorystyka :(

    OdpowiedzUsuń