Obserwatorzy

niedziela, 17 kwietnia 2016

Tygodniówka

W tym tygodniu strasznie spadła aktywność i to chyba dla mnie znak, że czas wprowadzić gruntowne zmiany na blogu. Czekam na jedną rzecz i zacznę. Z listy muszę usunąć MajkaStar1999. Jest wiele zagrożeń i ostrzeżeń, więc radzę sprawdzić listę! Mam nadzieję, że cały ten spadek aktywności jest spowodowany egzaminami gimnazjalnymi w przyszłym tygodniu dlatego przymykam oko, bo wiem, że każdy chce dać z siebie jak najwięcej.

Nagrody za miniony tydzień:
Buty - HannahCool1232
Torba - Miss_Margrise
Plakietka - olao373
Bluzka - dora_dorka
Spódnica - CudneOczka

Nagrody na nadchodzący tydzień:
W komentarzach zgłaszają się osoby z TEJ listy. Możecie napisać czy coś macie/czego nie lub czy cokolwiek Was interesuje

17 komentarzy:

  1. Dziękuję bardzo za nagrodę :)
    W przyszłym tygodniu interesowałaby mnie sukienka z perełkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się, mam okulary, a interesuje mnie torebka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się :) mam już okulary,a chciałabym torebkę :) /maja9258

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się :D
    Najbardziej chciałbym szal :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się. Mam okulary i torebkę. Interesuje mnie szal i druga sukienka. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję, tym razem interesuje mnie szal ;)
    dora_dorka

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam torebke i okulary. Z pozostalych wszystkie podobaja mi sie rzeczy

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za nagrodę :D U mnie spadek aktywności będzie w czerwcu przy egzaminie zawodowym ;u; Nie mam nic z powyższych, zgłaszam się, najbardziej interesuje mnie szal, ogólnie cały pierwszy rządek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam okulary, a przygarnęłabym torebkę. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się, chciałabym szal :)

    Aglayaa

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja przygotowuję się do matury :D Gratuluję! Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok teraz rozumiem. Mam nadzieję, że po maturach wrócisz do nas :-)

      Usuń
  12. Właściwie to przestałam komentować z trzech powodów. Po pierwsze to na blogu bardzo mało się dzieje i znudziło mi się komentowanie samych stylek. O innych powodach nie napiszę, bo pewnie wywołałoby to hejty ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze strony załogi nikt nie będzie Cię hejtował za szczerość. Nie ukrywam,że chciałbym poznać Twoją opinię w całości, bo chcę poprawiać bloga. Jeśli boisz się pisać tutaj, możesz śmiało pisać do mnie na priv! :)

      Usuń
  13. ja jak zwykle nie komentuję, a potem nadrabiam na ostatnią chwilę :") teraz będzie ciężki okres w szkole, bo ostatnia ćwiartka semestru, ale dwie minutki na ocenę stylizacji to niedużo, postaram się nie opuścić!
    posiadam okulary oraz torebkę, poza tym ucieszy mnie wszystko :D gratki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje. Co do nagród posiadam już okulary. Sukienki są piękne! Zgłaszam się.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za nagrodę :* w tym tygodniu interesuje mnie tylko druga sukienka :) Czyżby szykowały się jakieś rewolucje na blogu?

    OdpowiedzUsuń