Obserwatorzy

niedziela, 24 kwietnia 2016

Tygodniówka

*Płakałem jak pisałem* Nie będę już robił rozprawek na temat tego co się stało z blogiem, bo rozumiem co się stało i to w pełni moja wina. Starałem się trzymać wszystko w jednym kawałku, ale się posypało. :/
Uwaga teraz popis roku, z listy jestem zmuszony usunąć aż 7 osóbNie sprawiło mi to przyjemności, bo lista zmniejszyła się prawie o połowę przez ostatni miesiąc :') Kolejne kilka osób jest zagrożonych utratą miejsca  W tym momencie zaczynam się zastanawiać, czy dalsza egzystencja tego bloga ma jakikolwiek sens  Nawet nie wiem czy warto podejmować się odbudowania tego co straciliśmy.

Nagrody za miniony tydzień:
Okulary - gabrysiaslysz
Torebka - kotek717
Szal - MadmoiaselleOla
Sukienka 1 - ZuZia_ZaPi
Sukienka 2 - DancerMarika

Nagrody na nadchodzący tydzień:
W komentarzach zgłaszają się osoby z TEJ listy. Możecie napisać czy coś macie/czego nie lub czy cokolwiek Was interesuje.

15 komentarzy:

  1. Szkoda, że coraz mniej osób komentuje i odwiedza bloga. Ja staram się robić to systematycznie, bo bardzo lubię stylizacje tu zamieszczane. Mam nadzieję, że frekwencja wzrośnie, bo byłoby mi niezmiernie przykro gdyby blog przestał funkcjonować. Wielkie dzięki za sukienkę i gratuluję pozostałym. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać, że w przyszłym tygodniu interesuje mnie tylko bluzka. ;3

      Usuń
  2. Przykro mi patrzeć na to co się w tej chwili dzieje. Jak wejdę do kompa to będę wpadać komentować, bo szkoda mi się Ciebie zrobiło. Widać, że Ci na tym zależy.

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany ;( mam nadzieję, że w najbliższym czasie liczba czytelników wzrośnie o dwie połowy :) bo szkoda się robi człowieka jak widać gołym okiem, że ktoś się bardzo stara i mu na czymś zależy. Myślę, że na razie nie powinieneś myśleć o zamknięciu bloga, a raczej o tym, jak przyciągnąć komentatorów ;)
    Btw. z chęcią przygarnęłabym bluzkę albo spodenki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, co to, to nie! Blog jest klasą samą w sobie i z powodu lenistwa/braku czasu/whateva nie warto zamykać tak prężnie działającej rzeczy... sens zawsze jest, teraz, nie oszukując się, jest najgorszy okres - ludzie odreagowują po egzaminach, zbliża się matura, większość osób myśli głównie o rekrutacji do szkół, bo teraz mamy też terminy donoszenia wszystkich papierków, reszta doznaje baty ze strony nauczycieli, bo powoli zamyka się rok szkolny, u mnie np. trzeci okres i wystawianie ocen, a więc sprawdziany, przepytki etc. No i zawsze znajdzie się parę po prostu leniwych osób ;) tobie świetnie idzie prowadzenia bloga, nie mówię tego, żeby posłodzić, tylko tak po prostu jest i jeśli istnieje jakakolwiek wina, to nie po twojej stronie
    "all we need is just a little patience"
    zgłaszam się, ucieszy mnie wszystko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100%. Blog jest jednym z lepiej prowadzonych blogów o sd i w dodatku trzyma wysoki poziom, nie pokazując byle czego, postów "na odwal się", nudnych działów etc.

      Usuń
  5. Nie chciałabym nikogo usprawidliwiać ale tak 2-3 miesiące przed wakacjami to dosyć ciężki okres dla wszystkich więc myślę że po tym czsie frekwencja powinna wzrosnąć. Ja też nie mam zbyt dużo czasu ale staram się wejść i zostawić chociaż ten jeden komentarz :)
    Zgłaszam się, interesują mnie spodenki z szelkami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ostatnio nie komentowałam bo miałam popsutego kompa ;) / maja9258

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że po zakoczeniu wszystkich egzaminów i stresujących testów aktywność trochę się poprawi. Gratulacje, zgłaszam się.

    OdpowiedzUsuń
  8. Postaram się wrócić do komentowania :v

    OdpowiedzUsuń
  9. No racja, dużo osób w tym tygodniu zostało usuniętych z listy.
    Szczerze to bardzo lubię tego bloga, ponieważ jest inny niż wszystkie.
    Są tutaj niewymuszone stylizacje, nie ma jakiegoś dokładnego planu tygodnia i to jest bardzo fajne.
    Nie ma co się załamywać, głowa do góry i do przodu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. O widzę, że jestem zagrożona. Trzeba poważnie brać się za komentowanie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie poddawaj się, chwilowo jest słabiej, ale zaraz sytuacja może się odwrócić. Trzymam kciuki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Interesuje mnie sukienka z kokardką :-)

    OdpowiedzUsuń