Obserwatorzy

wtorek, 10 maja 2016

Honeymoon

18 komentarzy:

  1. Bardzo ładna :)

    Aglayaa

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podoba, szkoda że nie mam tej koszuli :v

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne połączenie, bardzo kojarzy mi się ze współczesnym Chanel. :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie, też widzę w tej stylce osatnie kolekcje Chanel (nie tylko przez narzutkę xd)
    Stylka jest super, ale buty dałbym w jakimś ciemniejszym odcieniu srebra :v

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie jest okej, ale ten sweterek mi tutaj przeszkadza.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zmieniłbym może koszulę na coś innego, ale i tak jest bardzo ładna. Plus te włosy w różowym kolorze wyglądają bardzo fajnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna stylizacja,brakuje mi tu jakiejś torebki /maja9258

    OdpowiedzUsuń
  8. O rany, zupełnie nie mój styl, ale jest mega :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super połączone falbanki :)

    OdpowiedzUsuń