Obserwatorzy

czwartek, 19 maja 2016

Team


W końcu znalazłem ten top za dobrą cenę 

18 komentarzy:

  1. Boska stylka i koszulka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna, tak mi przypomina letnie stylki z (chyba) 2013r. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. MEGA ! Kolorowe dodatki tak genialnie i oryginalnie wyglądają z białą bazą. :3

    OdpowiedzUsuń
  5. też chce ten top *.* ... pięknie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale zajebiste jeszcze ta spódnica z bucikami, aż no nwm genialne powiem ! Kocham tą stylkę



    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna, wszystko dopracowane. Jestem pod wrażeniem :)
    i.want.you.back

    OdpowiedzUsuń
  8. całość cudowna. te usta to idealny detal <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialna stylizacja! Bardzo podoba mi się połączenie kolorów ^^

    OdpowiedzUsuń