Obserwatorzy

niedziela, 8 maja 2016

Tygodniówka

Wybaczcie, że nie dodałem Tygodniówki wczoraj. Wróciłem z Łodzi w południe zmęczony jak nigdy, położyłem się i wstałem przed 16, a potem nie miałem na nic siły. Przechodząc do właściwej treści posta - W tym tygodniu statystyki się odrobinkę poprawiły! Na listę trafiły dwie nowe osoby - James69. oraz dobrapogoda. Gratuluję, dziękuję i witam na liście ^,^  Niestety, z listy muszę usunąć MalinaSekret111 :/ Co do osób, które były podkreślone - w większości wszyscy poprawili swoją aktywność!

Nagrody za miniony tydzień:
Bluzka - Sweet0Monisia
Sukienka - olao373
Koszula - HannahCool1232
Torebka - Aglayaa
Buty - Queen_of_China

Nagrody na nadchodzący tydzień:
W komentarzach zgłaszają się osoby z TEJ listy. Możecie napisać czy coś macie/czego nie lub czy cokolwiek Was interesuje.

16 komentarzy:

  1. Dziękuję za dodanie do listy! :)
    Co do rzeczy to interesują mnie tylko buty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wszystkim i dziękuję za nagrodę :)
    Interesuje mnie naszyjnik.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałbym naszyjnik :) a ja znowu powróciłam do komentowania :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się, chciałabym naszyjnik :)

    Aglayaa

    OdpowiedzUsuń
  5. zg się, też chciałabym naszyjnik :D

    OdpowiedzUsuń
  6. chciałabym naszyjnik :)

    maja9258

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się, chciałabym buty z trzeciej pozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję. W przyszłym tygodniu interesują mnie tylko buty z prawej strony. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje, bardzo chciałabym naszyjnik ewentualnie buty z prawej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałam się poprawić, ale wyszło jak wyszło. Mam tyle do nauki, tym bardziej, że wychodzi mi średnia 4.71 :') Jak się ogarnę z ocenami to zacznę na nowo komentować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Omfg to work bitch, dawaj po ten pasek/wyróżnienie ^_^

      Usuń
  11. Dziękuję za nagrodę :D w tym tygodniu nic mnie nie interesuje

    OdpowiedzUsuń