Obserwatorzy

niedziela, 1 maja 2016

Zamienniki Klasyki | Flower Wreath


Witam Was w pierwszym poście w nowej serii "Zamienniki Klasyki"
Seria ta będzie polegać na znajdywaniu odpowiedników/duplikatów dla kultowych, drogich i niedostępnych ubrań oraz dodatków na stardoll. Posty z tej serii będą ukazywać się co tydzień w niedzielę.

W dzisiejszym poście zajmiemy się:

Sławnym już od dawna wiankiem z LE. Jest on cholernie drogi, niedostępny w starbazaarze i jest mega kultowy.
Ale ale, gdzie ta wyjątkowość?
Otóż jest on chyba pierwszym tak pięknie zrobionym wiankiem na stardoll. Te kolory, grafika, sposób wykonania, no rozpływam się (i na pewno nie tylko ja). Pasuje on do większości stylizacji, co sprawia, że jest bardzo uniwersalny. W starplazie mogliśmy go kupić za jedyne 35sd. Jak dla mnie super cena, jak za taką jakość. Teraz nie znajdziemy go poniżej 600sd. Jak możemy się domyśleć wianek sprzedał się w błyskawicznym tempie. Dodatkowo wianek ma swojego brata, tylko o żywszych kolorach. Mnie podoba się jednak ten pastelowy.


Przygotowałem dla Was mini schemacik, aby pokazać jak świetnie współgra z innymi kolorami. Pasują do niego i pastele, i szarości, czernie, jak i żywsze kolory. No po prostu miodzio.

No dobra to czas teraz na zamienniki dla tego wianka.

Oto wianki, które chociaż troszkę odpowiadają temu pierwotnemu. Pierwszy nie posiada zielonych gałązek i ma dużo bardziej żywsze kolory. Drugi ma aż za dużo zielonych gałązek a kwiatki są trochę mdłe, ponure. Trzeci to mój faworyt, najlepiej odwzorowuje wyjściowy wianek. Piękne pudrowo-różowe kwiatki ze srebrnymi gałązkami. Czwarty nieco uboższy z białymi kwiatami.
No to teraz czas na stylizacje:


No i czas na podsumowanie
Jeżeli poszukujesz pięknie wykonanego wianka, o przecudnych kolorach to polecam Ci wianek z Riviera. Jest on dostępny cały czas w starplazie i to w dobrej cenie, a jeżeli szukasz czegoś taniego, delikatnego, numer 4 jest idealny dla Ciebie. Dwójka nie jest dla mnie, jest po prostu za wielki i zbyt mdły. A jeżeli chodzi o nr 1, to jestem na tak. Jest ładnie wykonany i ma bardzo fajne kolory. Lecz uwaga. Nie do wszystkiego będzie pasował.

To tyle na dzisiaj. Mam nadzieję, że post się Wam spodobał.
Do następnego ;)

17 komentarzy:

  1. Fajny pomysł. Wianek z LE jest śliczny, ten z Riviery również ładny, ale stylizacje mnie nie porwały. :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakoś nie przepadam za wiankami, natomiast stylizacje mi się podobają, no może w 3 pozbyłbym się wianka.
    Ogólnie fajny pomysł na dział :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na dział. Nie jestem wielką fanką wianków, ale ten z LE nosiłabym prawdopodobnie do większości stylizacji. :D Świetna robota!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wianków jest pełno ja posiadam aktualni z pretyn i z museum. Stylizacje są śliczne najlepsza wg mnie to 1.

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wygląda ten post. Widać, że niemało się napracowałeś. Same wianki nieraz używam i uważam, że są w stanie ożywić każdy look. Stylizacje, które przedstawiłeś są świetne. Najbardziej podoba mi się pierwsza i trzecia. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba nigdy nie użyłam żadnego wianka w stylizacji XD za to Twoje propozycje są ok, nawet spodobał mi się ten z riviery. ze stylek najbardziej podoba mi się druga :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zamienniki :) Super post :) /maja9258

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysl na dział, ja jestem wielką fanką fanką wiankow. Stylizacje świetne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi wianki się już przejadły. Przede wszystkim kojarzą mi się ze słabymi i przeładowanymi stylizacjami. Jednak w stylizacjach udało Ci się te wianki obronić. :D
    Sam post i pomysł jest bardzo ciekawy, czekam na więcej ! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny dział :) Stylizacja również.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny post. Wianki wszystkie posiadam, ale mimo to szukam tych z LE. xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Orginalny wygląda rzeczywiście genialny :) świetny pomysł na dział, a stylizacje bardzo dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie zachwyca oprawa posta, jest cudowny. Jeśli chodzi o stylizacje to do gustu przypadła mi 1

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny pomysł na posta :)
    Super treść, super stylizacje!
    Jedyne z czym się nie zgodzę, to niektóre kolory, które dopasowałeś do wianka na próbniku.
    Poza tym bomba!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tam wolę oryginalny wianek le, ale zamienniki nie są złe.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny dział, czekam z niecierpliwością na więcej! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł na dział :D Wianek z LE wygrywa bezapelacyjnie, chociaż reszta też nie jest zła. Stylizacje bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń