Obserwatorzy

piątek, 17 czerwca 2016

Alphabet Boy

Te spodnie...
 

23 komentarze:

  1. Kocham te spodnie!!! Mega look. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne spodnie, bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa i z pewnością oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna! Świetny pomysł ze spodniami :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie troszku śmiszne portki, ale nie są złe, stylizacja jest o wiele ciekawsza, jak na nią teraz patrzę to jeest świe-tna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Geniusz! Świetna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo kreatywnie i oszałamiająco. Mega, mega śmiesznie to wygląda hahah ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylka, ale nie przekonuje mnie tutaj torebka. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietny pomysl na spodnie.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  10. A według mnie spodnie są brzydkie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kreatywne te spodnie, ale nie podobają mi się :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie podobają mi się te spodnie, ale nadają stylizacji oryginalności.
    i.want.you.back

    OdpowiedzUsuń
  13. góra trochę niereprezentatywna, ale ogólnie koncepcja fajna

    OdpowiedzUsuń

  14. Stylizacja świetna! Bombowo wyglądałaby na żywo ^^

    OdpowiedzUsuń