Obserwatorzy

środa, 8 czerwca 2016

Lost Me

24 komentarze:

  1. Niebanalna stylizacja, sweterek świetnie pasuje do sukienki.
    i.want.you.back

    OdpowiedzUsuń
  2. Na początku spódnica nie grała mi z paskiem, ale właściwie nie wygląda to źle. Całość fajnie wyszła.
    Mary Komasa? Lubię tę piosenkę, ale mogłaby popracować nad wymową...

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne użycie spódnicy, całość dla mnie bomba :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Boska! Najlepsze wykorzystanie tej sukienki do tej pory ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niie bede udawala. Nie podoba mi sie caly zestaw

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się w ogóle nie podoba. Ten sweter jest okropny ;x
    ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  7. Fenomenalna! Świetne wykorzystanie tej sukienki..

    Aglayaa

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie podoba mi się. Nie lubię tego swetra, sukienki również.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest świetna! Ma w sobie coś, co sprawia, że nie mogę się na nią napatrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie podoba mi sie polaczenie sweter plus sukienka, pasek jest brzydki i dodatkowo psuje calosc.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubię bluzy i sukienki, więc cała stylizacja nie przypadła mi do gustu :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziwnie to wygląda, ale kolorystyka jest interesująca :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała! Kolorystyka pierwsza klasa ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo mi się podoba połączenie różnych faktur

    OdpowiedzUsuń