Obserwatorzy

niedziela, 5 czerwca 2016

Tygodniówka

Na wstępie chcę przeprosić, że tak późno pojawia się post, ale trochę się pokomplikowały moje sprawy w realu, musiałem wszystko pozałatwiać i basically muszę napisać tego posta w 0.1 sekundy, bo muszę jeszcze gdzieś zadzwonić i iść spać ofc :'0
Dobra to w tym tygodniu wygląda sprawa następująco: wszystkich komentujących w sumie było aż 31 (omg), każdego posta skomentowało 18 osób więc było na prawdę super! 
W tym tygodniu z bólem serca muszę usunąć dwie bardzo systematyczne czytelniczki - CzarnaGotka oraz Sweet0Monisia. Przypominam, że na listę w każdej chwili można wrócić :D Na lsitę trafia nowa osoba - karolinnaaa2222! Gratuluję i dziękuję za tak systematyczne komentowanie (+wybacz :')). Kolejne dwie osoby mają na prawdę duże szanse aby dostać się na listę, jeśli ich aktywność wzrośnie. Mówię o mal3cka i MissPisz.

Nagrody za miniony tydzień:
T-shirt - MadmoiaselleOla
Spódniczka - Miss_Margrise
Tunika - HannahCool1232
Buty - James69.
Bluzka - i.want.you.back
*Nagrody zarezerwuję jutro, bo dziś serio już nie zdążę*

Nagrody na nadchodzący tydzień:
W komentarzach zgłaszają się osoby z TEJ listy. Możecie napisać co macie/czego nie lub czy cokolwiek Was zainteresowało.

23 komentarze:

  1. Zgłaszam się, mam sukienkę i kapelusz.

    Aglayaa

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się nic nie spodobało. Nie zgłaszam się. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym powrócić na listę :D Serdecznie gratuluję wygranym! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Omfg, wybacz >.< Co tydzień o czymś zapominam. W dodatku byłaś jedną z tych osób, które skomentowały wszystko. Przepraszam, już edytuję i dodaję na listę.

      Usuń
  4. dzięki, gratuluję pozostałym. mam kapelusz i chciałabym sukienkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka jest śliczna, więc chciałabym :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję.
    Mnie interesuje torebka oraz kurtka.
    Zgłaszam się, karoliss12.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym kurtkę lub sukienkę
    Swag10girl

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że nic mi nie przypadło :\ Marzy mi się 2 albo 3, kapelusz też przyjmę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się
    Interesuje mnie TYLKO TOREBKA gdyż pozostałe rzeczy już mam.
    Kotek717

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje. Mam kapelusz i bluzkę

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, będę się starać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyznaje sie bez bici xd ze nie komentowalam. Mamy okres na 2 tyg gdzie nie mozna zglaszac enek i to masakra.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się kapelusz i sukienka ;3 /maja9258

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję bardzo :)
    Zgłaszam się :)
    i.want.you.back

    OdpowiedzUsuń
  15. SUKIENKA *.* bardzo bym ją chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję ^^ Zgłaszam się, mam już sukienkę, poluję na kapelusz i kurtkę ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. dzięki, chociaż przypadkowo zarezerwowałeś dwie rzeczy dla mnie :v

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje ;)

    Interesuje mnie torebka i sukienką

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję i gratuluję innym :)
    Poproszę o tube bluzeczkę.

    OdpowiedzUsuń