Obserwatorzy

niedziela, 19 czerwca 2016

Tygodniówka

Wybaczcie, że znowu jeden dzień spóźnienia, ale od piątku nie czuję się najlepiej. Postanowiłem wprowadzić pewną zmianę do Tygodniówek, ale pojawi się ona dopiero na początku lipca ;-)
Z listy usunąłem cztery osoby - redaktorów, których przyjęliśmy na okres próbny. Nie chciałbym, aby były jakieś dramy, że ich faworyzuję przy losowaniu nagród czy coś dlatego postanowiłem Was z listy usunąć. Ofc. możecie komentować, fajnie jest znać opinię współredaktora ;-)
Na listę natomiast trafiają aż cztery nowe osoby: ManiakPupili, MissPisz, Jarus55 oraz Heneda. Gratuluję i dziękuję za taką aktywność z Waszej strony :-) Od przyszłego tygodnia będziecie brani pod uwagę w losowaniu ^^
Wszystkie posty skomentowało 14 osób, a samych komentujących było aż 32. Jak dla mnie bomba, nie ma na co narzekać. :-)

Nagrody za miniony tydzień:
Czarny beret - natusia_182
Koszula - qawety789
Biały beret - MeLolitka
Rozkloszowana sukienka - DancerMarika
Chanelka - Katniss-ne
Sukienka ombre - i.want.you.back

Nagrody na nadchodzący tydzień:
W komentarzach zgłaszają się osoby z TEJ listy. Możecie napisać czy coś macie/czego nie lub czy cokolwiek Was interesuje.

15 komentarzy:

  1. Nie chcę nikogo urazić, ale blog dużo stracił na jakości. Od dłuższego czasu nie podobają mi się żadne stylizacje. Przestaję komentować, bo pisanie pod każdym postem, że mi się nie podoba mija się z celem. Możesz od razu usunąć mnie z listy, ale blog nie spełnia moich oczekiwań.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisanie pozytywnych komentarzy pod każdym postem też mija się z celem. Oczywiście to nic złego pisać cały czas, że komuś się podoba, ale czasami negatywne komentarze mogą być przydatne, żeby wiedzieć co jest nie tak albo co trzeba poprawić. Blogosfera bez negatywnej opinii przestałaby już dawno istnieć :P

      Usuń
    2. Może i tak, ale czasami mam wrażenie, że kogoś uraziłam, albo, że piszę to specjalnie. A nie chcę wyjść na jakiegoś hejtera :P Tym bardziej, że wszystkim się podoba oprócz mnie.

      Usuń
  2. Blog się zmienia, lecz niestety na gorsze. Stylizacje są na coraz słabszym poziomie i, według mnie, nowi redaktorzy słabo się sprawują, a najlepsze redaktorki od dłuższego czasu nie dodają swoich stylizacji, mam na myśli tlen i nejtl. Przepraszam, jeśli kogoś obraziłam, ale chciałam tylko wyrazić moje zdanie. Ja również przestaję komentować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie tam stylizacje nadal się podobają. Dziękuję za nagrodę, w tym tygodniu podoba mi się obydwie torebki i kamizelka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O co chodzi ? Moim zdaniem, nie podlizując się, blog nadal trzyma poziom i jest jednym z najlepszych polskich blogów o sd. Prawda - nie wszyscy nowi redaktorzy wpisują się w styl bloga (?), ale na stylki starszych redaktorów i oczywiście części nowych zawsze miło popatrzeć. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie nie podobają się stylizacje tylko jednej redaktorki, ale nie będę mówić której, bo to nieładnie :D Po prostu nie mój gust, ale absolutnie nie zgadzam się z tym, że blog jakoś bardzo stracił na jakości. Jest okej, choć dla mnie trochę mało tutaj różnorodności, przydałyby się jakieś nowe działy, coś :)

    Interesują mnie buty, obie torebki i kamizelka :)
    mal3cka

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję bardzo i gratuluję wygranym!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję (taaaka szczęśliwa :'))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie blog nadal trzyma poziom. Co prawda niektóre stylizacje mi się nie podobają, ale to już kwestia gustu, a każdy ma inny. W tym tygodniu również się nie zgłaszam. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że są osoby, które możesz wpisać na listę.
    Podoba mi się kamizelka, zgłaszam się.
    karoliss12

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje :) Zgłaszam się, interesuje mnie dolny rządek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się, interesują mnie buty i kamizelka.
    Co do jakości bloga - wg mnie to raczej logiczne, że przyjmowanie nowych redaktorów wiąże się z pewnym ryzykiem i nie zawsze ich stylizacje będą wszystkim odpowiadać. Ja tam nie narzekam, mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję ;) Zgłaszam się, interesuje mnie torebka lub kamizelka (dolny rząd)

    Nie rozumiem dramy związanej z ostatnimi stylizacjami. Według mnie nie jest gorzej

    OdpowiedzUsuń