Obserwatorzy

poniedziałek, 27 czerwca 2016

Tygodniówka

Wiem, wiem już poniedziałek, a post pojawia się dopiero teraz. Wybaczcie, ale wszyscy wiemy jaki cyrk był na stardoll przez weekend. Dlatego dla bezpieczeństwa wolałem nie wchodzić na stronę co równało się z brakiem możliwości na wystawienie nagród. Mam nadzieję, że nikogo z Was nikt nie okradł, ani nic innego się nie zadziało xd
W tym tygodniu niestety sprawy po raz kolejny się pogorszyły, ale nie tak dramatycznie jak kilka tygodni temu xd Z listy jestem zmuszony usunąć maja9258 oraz swag10girl. Ponadto dwie użytkowniczki Queen_Of_China oraz MalinaSekret111 chciały zostać usunięte z listy twierdząc, że blog traci na jakości. Dobrze wiecie, że nie trzymam tutaj nikogo i nie zmuszam do komentowania na siłę więc jeśli takie jest Wasze życzenie, spełnię je.
Na listę nikt nie trafia, jednakże jedna osoba ma szanse na dostanie się - Rouxrogue. Jeśli Twoja aktywność się polepszy z łatwością trafisz na listę :0 Aktywność u nikogo nie spadła, u kilku osób się poprawiła dlatego u tych osób zlikwidowałem podkreślenia/pogrubienia.
W tym tygodniu bloga skomentowały tylko 24 osoby, ale to i tak duużo ;) Ponadto 14 osób skomentowało wszystkie posty.
W ciągu tygodnia kilka osób pytało się mnie co zrobić jeśli na wyjeździe wakacyjnym nie będziecie mieli dostępu do internetu - spokojnie. Jeśli macie zaplanowane wyjazdy w najbliższych tygodniach, wystarczy napisać pod najaktualniejszą Tygodniówką na ile wyjeżdżacie. Zaznaczę sobie przy Waszym nicku na liście, że macie wyjazd. Ofc. to nie jest zagrożenie/ostrzeżenie, kiedy wrócicie z wakacji będziecie od razu mieli możliwość dostania nagrody - bez kolejnego starania się o miejsce, tylko będziecie musieli dać mi znać i wrócić do komentowania c'nie :-)

Nagrody za miniony tydzień:
Sukienka - SrebrnaMuza
Buty - mal3cka
Koszyk - Heneda
Torebka - qawerty789
Kamizelka - Karoliss12

Nagrody na nadchodzący tydzień:
W komentarzach zgłaszają się osoby z TEJ listy. Możecie napisać czy coś macie/czego nie lub czy cokolwiek Was zainteresowało.

17 komentarzy:

  1. Przez wakacje nie kontroluję tygodnia. Nawet nie zauważyłam, że już poniedziałek. :D
    Chętnie przyjęłabym top. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo interesują mnie sandałki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, i od 2 do 8/9 lipca prawdopodobnie nie będę się udzielać w komentarzach

      Usuń
    2. Mój Boże! Nigdy się nie spodziewałam, że będę miała tu wifi :) poprzedni komentarz jest nieaktualny :p

      Usuń
  3. Gratuluję zwycięzcom!.
    Tylko sandały mnie interesują :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję ślicznie i gratuluje pozostałym!
    Podoba mi się top.
    Zgłaszam się,
    karoliss12.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję <3
    Interesuje mnie top i sandałki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję bardzo, miła niespodzianka w ten pechowy dla mnie dzień :D

    Tym razem interesują mnie buty, sukienka i top :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się, chciałabym top ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Zglaszam sie, mam top a chcialabym te brazowe buty i torbe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulację ;)

    Do piątku (01.08) niestety nie będę udzielać się na Pragiatorium.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłaszam się, posty nadrobione ;) Interesuje mnie top.

      Usuń
  10. Gratuluję. W tym tygodniu się nie zgłaszam. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  11. Pawle, nie wygłupiaj się i wykreśl mnie z tej listy xdd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adamie, skoro komentujesz tak aktywnie to musiałeś tam trafić xdd

      Usuń
  12. Ostatnio byłam bardzo zajęta sprawami konta i wyjaśnieniami związanymi z jego "kradzieżą", na szczęści wszystko się wyjaśniło i osoba, która tego dokonała została ukarana. Postaram się nadrobić zaległości, bo widzę, że dużo się dzieje na blogu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń