Obserwatorzy

środa, 15 czerwca 2016

We both know, that it's not fashionable to love me

Witam Was serdecznie! :) Na imię mi Paweł, na Stardollu kryję się pod nickiem HannahCool1232. Jest mi niezmiernie miło, że dostałem szansę dołączenia do załogi i możliwość poznania Was poprzez nasze wspólne zainteresowanie - modę. Mam nadzieję, że spędzone tu chwile z Wami będą niezapomniane :)



Kapelusz - Callie's Picks | Okulary - Special Offer | Bluzka - Denim&Supply | Spódnica - YH | Kopertówka - Callie's Picks | Buty - LE

23 komentarze:

  1. Mi sie też nie podobają te połączenia, ale piosenka fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest tak... Nudno i bez wyrazu. Chociaż trzeba przyznać, że stylizacja kojarzy się z Laną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przemawia do mnie ta spódnica

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mój styl, ale jest okej. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie fajna, góra mi się podoba :P

    Lana to życie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zmieniłabym chyba bluzkę i byłoby super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna, w sam raz na lato.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie się podoba, jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie się nie podoba. Niczym się nie wyróżnia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet fajna stylizacja, ale dodalabym jakis delikatny lancuszek i zmienila buty na czarne lub biale :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja nie mam pojęcia co tu się stało z talią. spódnica jest chyba za wysoko i jej po prost nie ma. za to twoja doll ładnie wygląda w tym kapeluszu

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie wygląda, bardzo lekko i zwiewnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo przyjemnie patrzy sie na ta stylizacje. Cudowne kolory

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo przyjemnie patrzy sie na ta stylizacje. Cudowne kolory

    OdpowiedzUsuń
  15. dla mnie trochę spódnica zbyt elegancka, nie wiem, co o tym sądzić

    OdpowiedzUsuń