Obserwatorzy

niedziela, 31 lipca 2016

Pierwsze urodziny bloga! | Podsumowanie Urodzinowego Tygodnia

Nawet nie wiem od czego zacząć, bo tak wiele chciałbym tutaj napisać, ale równocześnie nie przesadzić z ilością tekstu. Zaczęło się już w momencie kiedy trafiłem na pierwszego bloga jako redaktor od stylizacji. Po wielu udanych i nieudanych próbach na różnych blogach w 2014 postanowiłem stworzyć własnego bloga ze stylizacjami. Założyłem chyba z 40 blogów, bo nie mogłem się zdecydować na nazwę (to było dla mnie bardzo ważne) aż w końcu wymyśliłem nazwę dzięki której można dzisiaj rozpoznać bloga. Flash forward po miesiącach planowania i realizowania tego pomysłu 31 lipca 2015 powstaje blog - Pragiatorium. Na początku nie było łatwo, dosłownie od dnia pierwszego dostawałem w kość, ale mimo to dodawałem po cztery stylizacje dziennie, bo chciałem jak najszybciej publikować stylizacje na bieżąco. Dodawałem posty hurtowo przez jakiś czas aż nadszedł moment, w którym zacząłem zastanawiać się nad wprowadzeniem działów i zaproszeniem kilku osób. Pod koniec 2015 poprosiłem 3 osoby, z których aż dwie się zgodziły - Kasia oraz Bartek. Ku mojemu zdziwieniu, bo myślałem, że takie "fejmy" mnie wyśmieją. Kilka tygodni później do załogi dołączyła Zuzia, o którą walczyłem całkiem długo ;) Chwilę potem wprowadzony został dział WSGC. W maju został wprowadzony dział Zamienniki Klasyki z inicjatywy Bartka, który od kilku tygodni pomaga mi w prowadzeniu bloga jako administrator. Został także zorganizowany Casting dzięki któremu do redakcji dołączyły kolejne dwie bardzo utalentowane osoby - Natalia i Michał.
Po drodze organizowaliśmy różne konkursy i loterie, rozdawaliśmy nagrody dla czytelników - bez których pewnie nikt z nas nie miałby ochoty już tutaj zamieszczać postów. To dzięki Wam mieliśmy okazję opublikować 741 postów pod którymi napisaliście aż 11847 komentarzy! Dla zainteresowanych przedstawiam także resztę statystyk: Ogół, Odbiorcy, Posty.
W imieniu załogi dziękuję za poświęcony czas, za napędzanie nas do ulepszania i dalszego prowadzenia bloga. Mamy nadzieję, że kolejny rok będzie równie satysfakcjonujący co ubiegły.




Teraz ta ciekawsza część posta ;)
Przez cały tydzień na blogu organizowane były różne atrakcje. Wyniki podam zaczynając w porządku chronologicznym, a prezentują się tak:

Dyskusja:
Pierwsze miejsce - Dystyp (47 komentarzy)
Drugie miejsce - clawdeen481 (35 komentarzy)
Trzecie miejce - Stella435-fan (33 komentarze)

*Nagrody są już wystawione w bazaarze*



Minikonkursy:
Minikonkurs 1: tysioook; mal3cka
Minikonkurs 2: tysioook; Dystyp
Minikonkurs 3: SrebrnaMuza; natusia_182
Minikonkurs 4: SrebrnaMuza; qawerty789 
Minikonkurs 5: SrebrnaMuza; kotek717
Minikonkurs 6: HannahCool1232; ZuZia_ZaPi
Minikonkurs 7: HannahCool1232; Jarus55
Minikonkurs 8: HannahCool1232; anska2002
Minikonkurs 9: Jarus55; mal3cka
Minikonkurs 10: Jarus55; ola54true


Wyniki Loterii dla Czytelników:
Czekałem na ten moment ponad miesiąc xd Tak prezentują się ukryte nagrody:
1. karoliss12
2. -
3. katniss-ne
4. Miss_Margrise
5. -
6. LuluTelulu
7. HannahCool1232
8. SrebrnaMuza
9. kotek717
10. qawerty789
11. Alinnka.
12. Cukier_98
13. Stella435-fan
14. mal3cka
15. -
16. -
17. MeLolitka
18. MadmoiaselleOla
19. natusia_182
20. -
21. -
22. Jarus55
23. ZuZia_ZaPi
24. -
25. ManiakPupili
26. Karolinnaaa2222
27. DancerMarika


Kto pierwszy ten lepszy:
15:15 - DancerMarika
16:16 - Jarus55
17:17 - Jarus55
18:18 - Miss_Margrise


W Pigułce...
Jarus55 zgłasza się po 145sd
SrebrnaMuza zgłasza się po 130sd
HannahCool1232 zgłasza się po 130sd
mal3cka zgłasza się po 110sd
DancerMarika zgłasza się po 110sd
Miss_Margrise zgłasza się po 110sd
natusia_182 zgłasza się po 105sd
qawerty789 zgłasza się po 105sd
kotek717 zgłasza się po 105sd
ZuZia_ZaPi zgłasza się po 105sd
karoliss12 zgłasza się po 100sd
katniss-ne zgłasza się po 100sd
LuluTeLulu zgłasza się po 100sd
Alinnka. zgłasza się po 100sd
Cukier_98 zgłasza się po 100sd
Stella435-fan zgłasza się po 100sd
MeLolitka zgłasza się po 100sd
MadmoiaselleOla zgłasza się po 100sd
ManiakPupili zgłasza się po 100sd
Karolinnaaa2222 zgłasza się po 100sd
tysioook zgłasza się po 20sd
Dystyp zgłasza się po 5sd
anska2002 zgłasza się po 5sd
ola54true zgłasza się po 5sd
*mam nadzieję, że nikogo nie pominąłem xd*

Po odbiór zapraszam do mnie (Uplooad). Zarezerwujcie coś na mój nick za wygraną kwotę. Osoby bez ss niech mi napiszą w księdze gości co mam im kupić z listy życzeń/starplazy za wygraną sumę. Niestety we wtorek wyjeżdżam więc muszę wam dać tylko 24h na odbiór nagród :(

Gratuluję i wyczekujcie kolejnych atrakcji! 

28 komentarzy:

  1. Gratuluję blogowi tego owocnego roku działania! Mimo wzlotów i upadków blog wciąż trzyma poziom i ciągle chce się tu zaglądać :) Oby tak dalej, nie poddawajcie się! Bardzo dziękuję za nagrody, którymi mnie uhonorowano. Gratuluję także innym!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten blog to najlepsza decyzja, jaką mogłeś podjąć w swoim "stardollowym życiu". Aktualnie jest moim ulubionym i chyba długo tak zostanie! Dziękuję bardzo za nagrodę. Swoją drogą - nagrody są szalone! Moja reakcja była bezcenna.:D
    Życzę kolejnego, wspaniałego roku blogowania! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, świetne nagrody :D. Bardzo dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja tak długo się zastanawiałem jaki numerek wybrać :')

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiedziałem, że 22 będzie szczęśliwym numerkiem, wiedziałem! :'D
    Ja bym jeszcze napisał o świetnie narysowanych nagłówkach :D

    Gratuluję wszystkim i dziękuję! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. 4 , szczęśliwy numer! :D
    Cieszę się, gratulacje i powodzenia. Mam nadzieję że ten blog będzie funkcjonował tak świetnie jak dotychczas :)
    Dziękuję za nagrody, za chwilę rezerwuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy post, powodzenia w dalszym pisaniu :) i jeszcze raz dziękuję bardzo za nagrodę! clawdeen481

    OdpowiedzUsuń
  8. Boże, dziękuję! To największa moja wygrana na stardoll (´・_・`) Jutro powiem Ci, co masz kupić ヾ(*´∀`*)ノ

    OdpowiedzUsuń
  9. Pragiatorium to taki blog, który miło się komentuje :) Powodzenia w dalszym blogowaniu.

    Dziękuję za nagrodę i graruluję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Takiego rozwiązania akcji się nie spodziewałem, wystawię coś za tę kwotę, tylko muszę aktywować SS xdd

    OdpowiedzUsuń
  11. Hahaha ale sie zasmialam patrzac na te nagrody pod numerkami :D ladnie, ladnie. Ale tez sprawiedliwie i powiem szczerze - nie spodziewalam sie!
    A jesli chodzi o bloga.. zycze sukcesow, ciaglej motywacji do jego prowadzenia! :)
    Stella435-fan

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam ten blog, życzę mu 100 lat!
      A co do loterii- nie spodziewałam się, chyba najlepszy numerek wylosowałam, dziękuję :D A te 100sd to z prowizją czy bez? Wystawię ci i z prowizją i bez i kupisz co trzeba xd

      Usuń
  13. O rety, niesamowite zaskoczenie, haha :D
    A ja się zastanawiałam tak długo jaki numerek wybrać, ostatecznie wybrała mi go BABCIA ! XD
    Najlepszy blog Stardollowy, na jaki kiedykolwiek trafiłam - nie tylko ze względu na nagrody, a poziom postów :)
    Gratuluję i życzę dalszych sukcesów! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja uważam, że aktualnie to najlepszy blog ze stylizacjami. Super, że jest jeszcze ktoś taki, któremu zależy, żeby wszystko jakoś szło do przodu, bo wyraźnie widać, ile osób się wykruszyło. Wszyscy redaktorzy tutaj wykonują kawał dobrej dobrej roboty i za to im dziękuję. :)
    Nie mogę z tej loterii klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Super! Dziękuje za nagrody :)
    Życzę kolejnych wspaniałych lat dla bloga ;)
    Dystyp

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dziękuję za nagrody! :D
    Swoją droga, podziwiam Cię w prowadzeniu tego bloga! Ale efekty naprawdę widac!!!
    Oby tak dalej!! :D
    Anska2002

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale zaskoczenie. Dla mnie to najfajniejsze co mnie spotkało w tym paskudnym dniu. Dzieki wielkie, a dla bloga zycze kolejnych urodzin.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety byłam zbyt mało obeznana, żeby wziąć udział w większości konkursów, ale było widać tutaj świetną atmosferę! Nie opuszczę komentowania - to na pewno.

    OdpowiedzUsuń
  19. Hohoho... ale nagrody! No rewelacja :)
    Oby blog działał jak najdłużej, bo jest moim ulubionym i po odpaleniu kompa od razu na niego wchodzę xD
    Fajnie, że załoga jest taka zgrana. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. O rany, tyle przegapić ;((( no, ale mam nadzieję, że na kolejną rocznicę i atrakcje z nią związane się załapię...

    OdpowiedzUsuń
  21. Życzę żeby blog stał się tak popularny jak under i Życzę kolejnych urodzin i rozpieszczasz nas :D

    Cukier_98

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahhh, nagrody przepadły ;c
      No nic, mam nadzieję, że blog będzie się dalej rozwijał i nadal będzie na tak wysokim poziomie. Gratuluję pierwszej rocznicy :)
      ZuZia_ZaPi

      Usuń
  24. I przepadło ;/

    Cóż życzę wszystkiego najlepszego :]

    OdpowiedzUsuń