Obserwatorzy

niedziela, 3 lipca 2016

Tygodniówka

Mam wrażenie, że każdą Tygodniówkę zaczynam od przeprosin, ale dzisiaj mam nawet sensowną wymówkę xd A więc wiecie jak to jest w wakacje, zapomina się, który to dzień zanim ktoś Was nie uświadomi? No więc tak dzisiaj mnie uświadomił kolega xd 
Przechodząc do konkretów, z listy jestem zmuszony usunąć dora_dorka. Niestety nie komentowałaś od dłuższego czasu, ale ofc. możesz w każdej chwili odzyskać swoje miejsce ;) Są dwa zagrożenia - dobrapogoda oraz i.want.you.back. Mam wrażenie, że gdzieś pisałyście mi o wyjazdach wakacyjnych (chyba) więc jeśli przeczytacie tego posta, napiszcie mi do kiedy Was nie będzie,. W ten sposób nie stracicie miejsca na liście c'nie. 
Przypominam wszystkim, że jeśli macie jakieś wyjazdy w najbliższych tygodniach, a nie chcecie stracić miejsca na liście - wystarczy napisać w komentarzu do kiedy Was nie będzie. 
Na listę trafia nowa osoba - Missselina22! Gratuluję i dziękuję za tak aktywne komentowanie bloga. Od przyszłego tygodnia jesteś brana pod uwagę podczas losowania ^_^ Ponadto spore szanse na dostanie się ma missmariksza ;)
Obiecałem niedawno, że na początku lipca pojawi się drobna zmiana w Tygodniówkach. Tak więc dotrzymuję obietnicy i wprowadzam mini podsumowanie tygodnia xd 
Osoby, które skomentowały każdego posta: 15
Osób komentujących w minionym tygodniu: 26
I to na tyle z tych nowości :')

Nagrody za miniony tydzień:
Torebka - MissPisz
Top - Alinnka.
Sukienka - gabrysiaslysz
Buty na koturnie - Miss_Margrise
Sandałki - Jarus55

Nagrody na nadchodzący tydzień:
W komentarzach zgłaszają się osoby z TEJ listy. Możecie napisać co macie/czego nie lub czy cokolwiek Was interesuje.

10 komentarzy:

  1. Ooo, pięknie dziękuję za sandały!
    Gratuluję zwycięzcom, a komentatorom z listy życzę powodzenia! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje i gratuluje pozostałym. W tym tygodniu podoba mi się cały pierwszy rząd. Posiadam buty
    :)

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie posiadam nic, ucieszylabym się z każdej rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic nie mam, podoba mi się ten strój (?) (słownictwo level -1) i kapelusz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie w tym tygodniu podoba sie kapelusz, strój dwuczęściowy i buty :)! Gratuluje zwycięzcom :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Mi z podanych nagród podoba się nr 1.
    Zgłaszam się, karoliss12

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję! Zgłaszam się, interesują mnie jednoczęściowy strój i kapelusz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic mi się nie spodobało kolejny tydzień z rzędu. Nie zgłaszam się ;x

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi w oko wpadły oba kostiumy, jak i buty :)

    OdpowiedzUsuń