Obserwatorzy

niedziela, 10 lipca 2016

Tygodniówka

Znowu w niedzielę, obiecuję poprawę :')
Muszę się troszeczkę streszczać, bo miałem w planach jeszcze dzisiaj dodać innego posta organizacyjnego ;) 
Przechodząc do Tygodniówki, w tym tygodniu na całe szczęście nikt nie zostaje skreślony z listy, ale pojawiły się podkreślenia itd. itp.. Natomiast na listę trafiają dwie nowe osoby - Cukier_98 oraz Truskawka1616! Bardzo dziękuję za tak aktywne komentowanie z Waszej strony, skomentowaliście wszystkie posty. Od przyszłego tygodnia będziecie brani pod uwagę podczas losowania ^^ Przypominam, że jeśli macie wyjazdy wakacyjne, a nie chcecie stracić miejsca na liście - wystarczy napisać w komentarzu w jakim terminie Was nie będzie.
Osoby, które skomentowały każdego posta: 12
Osób komentujących w minionym tygodniu: 27

Nagrody za miniony tydzień:
Bikini - kotek717
Sukienka - Missselina22
Body - natusia_182 
Kapelusz - olao373
Buty - DancerMarika
*Zaraz zarezerwuję xd*

Nagrody na nadchodzący tydzień:
W komentarzach zgłaszają się osoby z TEJ listy. Możecie napisać czy coś macie/ czego nie lub czy cokolwiek Was zainteresowało.

13 komentarzy:

  1. Zgłaszam się, podobają mi się torebki :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za dodanie do listy! Nie posiadam nic :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za nagrodę :) w tym tygodniu interesuje mnie różowa torebka i to sukienkocoś

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobaja mi sie buty i ta niebiesko-rozowa torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest trafiłam na listę i widzę że posłuchałeś mnie i dałeś wakacyjne

    Cukier_98

    OdpowiedzUsuń
  6. W tym tygodniu się zgłaszam, podobają mi się obie torebki.

    OdpowiedzUsuń
  7. W tym tygodniu się nie zgłaszam.
    Gratuluję szczęśliwcom! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się, interesują mnie tylko buty. Chciałabym również poinformować, że moja aktywność w tym tygodniu może lekko spaść ze względu na odbywający się w moim mieście festiwal. Podjęłam się dwóch prac na ten okres i po prostu mogę się nie wyrobić z czasem, a spać też trzeba. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję.

    Zgłaszam się, interesują mnie torebki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Interesują mnie buty i torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się, interesują mnie torebki i buty :)

    OdpowiedzUsuń