Obserwatorzy

niedziela, 31 lipca 2016

Tygodniówka

No więc tak kochani moi w tym tygodniu sporo postów się nie pojawiło, ale Tygodniówka musi być wyliczona c'nie. Z listy niestety musiałem usunąć Missselina22  :( Przykro mi ale od dłuższego czasu nie wróciłaś do komentowania po terminie, o którym mi pisałaś :( U kilku osób pojawiły się podkreślenia itd. a na samej liście pojawiły się trzy nowe osoby: James69., anska2002 oraz clawdeen481. Gratuluję i dziękuję za taką aktywność  w tym tygodniu ;) Mam nadzieję, że za tydzień ona nie spadnie :p
Osoby, które skomentowały każdego posta: 17
Osób komentujących w minionym tygodniu: 26

Nagrody za miniony tydzień:
Top - HannahCool1232
Naszyjnik - ManiakPupili
Koszula - Alinnka.
Sukienka - Karoliss12
Bluzka - SrebrnaMuza

Nagrody na nadchodzący tydzień:

W komentarzach zgłaszają się osoby z TEJ listy. Możecie napisać czy coś macie/czego nie lub czy cokolwiek Was interesuje.

22 komentarze:

  1. Gratulacje! Ja w tym tygodniu znowu się nie zgłaszam ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Zglaszam sie. Interesuja mnie tylko blazer i biala torebka :)
    Stella435-fan

    OdpowiedzUsuń
  3. W poprzedniej napisałam, że się nie zgłaszam xd Mogę oddać komuś naszyjnik (wcześniej nie ogarnęłam i go kupiłam).
    W tej tygodniówce interesuje mnie czarny blazer. Czerwoną marynarkę mam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tym razem sie nie zglaszam. To co mi sie podoba juz mam.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie interesują obie marynarki (?) - czerwona i czarna oraz buty :) :)

    /mal3cka

    OdpowiedzUsuń
  6. O jak miło, dziękuję :D no i przy okazji zgłaszam się, interesuje mnie głównie czerwona marynarka
    clawdeen481

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo ale fajnie, dzięki. :D
    A co do nagród to tylko nie mam blazera
    Anska2002

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się, najbardziej interesuje mnie ostatni rząd :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się, dla mnie dwa blazery.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się :) Mam czerwoną marynarkę, chciałabym buty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję! W tym tygodniu się nie zgłaszam, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie przyjęłabym 3 torebkę lub ostatni blezer. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się.
    Interesuje mnie pierwszy rząd, z drugiego wszystko posiadam. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepraszam, mogę wiedzieć czemu zostałam usunięta z listy? W tygodniówce z 18 lipca napisałam w komentarzu, że nie będzie mnie przez dwa tygodnie. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz, nie zauważyłem tego komentarza.

      Usuń
    2. Nic się nie stało. Dziękuję za szybką odpowiedź. c;

      Usuń
  15. Gratki najbardziej moja uwagę przykuł czerwony blezer

    Cukier_98

    OdpowiedzUsuń