Obserwatorzy

czwartek, 4 sierpnia 2016

#15


20 komentarzy:

  1. Zakochalan sie w tej bluzie :D bardzo ladna stylizacja!
    Stella435-fan

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem przekonany do butów i "nerki", ale reszta mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurtka mi tu nie pasuje. clawdeen481

    OdpowiedzUsuń
  4. Średnio przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam mieszane odczucia co do tej stylizacji :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jestem wielką fanką tego typu stylizacji, w sumie nie wiem, co o niej myśleć.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja! Zastanawiałam się nad kupieniem tej kurtki ale mnie namówiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna :) ale to pomysł na fryzurę wymiata

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie podoba mi się tym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam mieszane uczucia co do stylizacji :/

    Cukier_98

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie podoba mi się, średnio według mnie cokolwiek do siebie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  13. fryzura fajnie dopełnia stylizację, całość super

    OdpowiedzUsuń