Obserwatorzy

poniedziałek, 15 sierpnia 2016

Cry Baby

25 komentarzy:

  1. w sumie tylko baza koszula+sukienka mi się mega podoba, akcesoria już mniej, ale całość bardzo ok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ejeje, widzę tu fana The Neighbourhoods? <3
    Mnie się bardzo podoba! Niekoniecznie pasuje mi tu torebka, ale i tak jest fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka mogłaby być inna, poza tym super. c;

    OdpowiedzUsuń
  4. Baza + rękawiczki genialnie razem wyglądają! Cały look też mi się podoba. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna, bardzo mi sie podoba.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysłowo, ta bluzka świetnie tu wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Absolutnie to nie jest moja bajka. Całość nie wygląda za ładnie i jeszcze ta torebka...

    OdpowiedzUsuń
  8. Może być dziwna jak dla mnie

    Cukier_98

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet w porządku, ale wiązanie przy bluzce dziwnie wygląda pod sukienką

    OdpowiedzUsuń
  10. nie podoba mi się, dziwne połączenie koszuli z tą sukienką

    OdpowiedzUsuń
  11. Strasznie mi się podoba! Coś oryginalnego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio chciałam właśnie połączyć ta sukienkę z jakąś bluzką, myślę, że idealnie się do tego nadaje. Stylizacja całościowo ok, aczkolwiek czuję jakby mi czego w niej brakowało.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się z komentarzem wyżej, czegoś mi tu brakuje.

    OdpowiedzUsuń
  14. Osobiście kocham tą koszulę, a stylizacja świetna

    OdpowiedzUsuń