Obserwatorzy

środa, 31 sierpnia 2016

I don't wanna go to school

Jutro szkoła :)) Jestem trochę podłamany, bo zaktualizowali nam wczoraj plan lekcji i w sumie nie jest tak źle, ale codziennie mam ponad 7 godzin, a ja chciałem jeszcze iść na kurs z niemca żeby sobie go trochę poprawić no i nie wspominając o treningach :') Siedzę od 6 rano i planuję wrzesień tak żebym nie padł ze zmęczenia w pierwszym tygodniu :s Do tego chciałem wprowadzić (już teraz na poważnie) ten dział, o którym Wam cały czas gadam i gadam, ale jestem zbyt niezorganizowany żeby go ogarnąć. Modlę się żeby w końcu mi się udało, bo wiem jak bardzo brakuje na tym blogu działów i że blog jest czasem strasznie monotonny :') Dobra skończyłem xd
Sukienka - Yves Saint Laurent | Narzutka - Voile | Podszewka - Limited Edition | Choker - Voile | Bransoletka - Wild Candy | Torebka - Callie's Picks

Najpopularniejsza piosenka 31 sierpnia :')

31 komentarzy:

  1. Stylka jest ładna, czytając Twój opis aż płakać mi się zachciało D:

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie nie jest tak źle, najwięcej mam 7 godzin. Jednakże perspektywa codziennego dojeżdżania do szkoły busem trochę mnie dobija.
    Stylka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna :) Ja jeszcze nie mam planu, ale też pewnie będę mieć codziennie po 7-8 godzin.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylka, uwielbiam tą narzutkę. :D
    Ile bym dała żeby znać już teraz swój plan...

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna!

    Wystarczyło przeczytać opis, żebym zaczęła się już stresować xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Ahahahh nie wiem czy się śmiać czy płakać, właśnie przeczytałam mój plan :') i ten wf na ósmych lekcjach no nie. Ale poza tym mam 3x 6 lekcji. Mam nadzieję, że jeszcze się coś pozmienia.

    Stylka wyszła świetnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, ja w poprzednim roku miałam w-f tylko na pierwszych lekcjach, musieliśmy chodzić spoceni przez następne 6-7 lekcji.

      Usuń
  7. Stylizacja, jak najbardziej mi się podoba :]
    ola54True

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja tam mam jeszcze miesiąc wakacji XD
    A stylka ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. stylizacje szanuje :3

    która klasa?

    MissMileyLove1

    OdpowiedzUsuń
  10. przemowa: ok stylka: supi szkoła: masakra...ja tez chce juz znac swoj plan lekcjii :s

    OdpowiedzUsuń
  11. Też chciałabym znać już swój plan, chociaż i tak zmieni się jeszcze kilka razy we wrześniu. Stylizacja genialna!
    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylka genialna :)
    Jak pomyślę o 4h historii tygodniowo i 550 stronach podręcznika to płaczę

    OdpowiedzUsuń
  13. cudo <3 Ja jeszcze nie znam swojego planu, ale z tego co widziałam z zeszłorocznego planu mogę mieć codziennie do 15, ugh :<

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podobna do stylizacji LuluTelulu :')

    http://orchidstardoll.blogspot.com/2016/08/we-are-young.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  15. Super. c;
    Najprawdopodobniej będę mieć w tym roku lekcje codziennie od 8 do 15 ._.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam szkołe tylko raz do 13:20, a tak to do 15:10 lub dłużej. Najdłuższy dzień mam do 16:45 oraz muszę dojeżdżać min. 25 minut do szkoły. Chciałabym mieć najdłużej tylko do 15 :P
    A co do stylizacji jest świetna, bardzo podoba mi się też makijaż c:

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja nie znam swojego planu.. ale bede miala 8h matmy tygodniowo.. i jeszcze biologia i chemia.. i maturka! Zalamka kompletna..
    Stylka super :D
    Stella435-fan

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja! :)

    Ja planu nie znam jeszcze, ale na samą myśl, że czeka mnie 8h tygodniowo polskiego, angielskiego i geografii, aż mnie skręca.

    OdpowiedzUsuń
  19. ja teraz do szkoły mam niecałe 30km, w zupełnie innym mieście, znam tylko kilka osób z mojej klasy :) mam nadzieję, że będzie fajnie, nowi ludzie, środowisko, wszystko tak naprawdę :)
    mega mi się podoba ta stylka!

    OdpowiedzUsuń
  20. stylka- super!
    ahh, szkoła... u mnie matura w tym roku także tego :x i jeszcze z gipsem na nodze się męczyć do poniedziałku...

    OdpowiedzUsuń
  21. całkiem spoko:)
    pozdrowienia z wakacji<3

    OdpowiedzUsuń