Obserwatorzy

wtorek, 9 sierpnia 2016

No Light No Light

27 komentarzy:

  1. Genialna! Świetny pomysł na górę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, podobają mi się włosy, pasują do kokardy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł na top, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się połączenie różu z zielenią, także pomysł na top jest świetny. Przeszkadza mi jedynie pasek, delikatniejszy byłby lepszy według mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Srednio podoba mi sie ten top, ale wlosy fajne.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęłabym tatuaż-rękaw, poza tym jest ładnie. clawdeen481

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziwna ta stylizacja, aczkolwiek pomysł na top jest całkiem fajny, tylko nie widzę innego nawiązania kolorystycznego do tego topu :/ Oprócz włosów oczywiście..

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała! Strasznie mi się podoba pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł na top, podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł na stylizację

    OdpowiedzUsuń
  11. Usunęłabym któryś tatuaż

    Cukier_98

    OdpowiedzUsuń
  12. dół bardziej mi się podoba niż całość, bo nie jestem fanką takich topów, uwielbiam te spodnie

    OdpowiedzUsuń