Obserwatorzy

niedziela, 14 sierpnia 2016

Tygodniówka

Jestem tak zaskoczony skokiem aktywności w tym tygodniu, że nie wiem o czym pisać. Shock. Zacznę od dobrych informacji. Na listę trafiają dwie nowe osoby: Rouxrogue oraz poziomkowa001. Gratuluję i dziękuję za taką aktywność z Waszej strony. Mam nadzieję, że nie spadnie w przyszłych tygodniach ;) Zaktualizowałem listę ofc.. Chyba tylko dwie osoby mają zagrożenie, nikt nie ma ostrzeżeń itp., gdzie w poprzednich tygodniach było ich wiele xd Bardzo się cieszę, że coś zmobilizowało Was do komentowania. Jeszcze nie wiem co, ale mam nadzieję, że się domyślę :')
No i złe wiadomości. Jestem zmuszony usunąć z listy dwie osoby: MissPisz oraz Heneda. Wasza aktywność spadała aż w końcu przestały się pojawiać komentarze z Waszej strony, przykro mi :s
Osoby, które skomentowały każdego posta: 22
Osób komentujących w minionym tygodniu: 31

Nagrody za miniony tydzień:
Srebrne szpilki - olao373
Top - DancerMarika
Srebrno-czarne sandałki - Miss_Margrise
Torba - Jarus55
Spodnie - clawdeen481
*Nagrody są wystawione na TYM koncie*

Nagrody na nadchodzący tydzień:
W komentarzach zgłaszają się tylko z TEJ listy. Możecie napisać czy coś macie/czego nie lub czy cokolwiek Was zainteresowało.

22 komentarze:

  1. Jestem zainteresowana czarnymi butami. c;

    OdpowiedzUsuń
  2. ej w tym tyg skomentowałam każdy post (tak mi się zdaje) i nie powinnam być dodana do listy czytelników? btw . gratuluję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie jesteś na liście? O.o

      Usuń
    2. lols nawet nie wiedzialam że jestem Dx

      Usuń
    3. No dwa tygodnie temu już Cię dopisywałem i się zastanawiałem o co chodzi :0

      Usuń
  3. Gratulacje, w tym tygodniu nie zgłaszam się, bo ubranka nie w moim guście. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje moja uwagę przykuły kolorowe butki

    Cukier_98

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za nagrodę :) w tym tygodniu nic mnie nie zainteresowało

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za dodanie do listy :)) Dalej postaram się komentować na bieżąco. W sumie nagrody na ten tydzień nie przypadły mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  7. Zglaszam sie,interesuje mnie tylko sukienka
    Stella435-fan

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję :) Zgłaszam się, podobają mi się sandałki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zg. Nie podobają mi się jedynie szorty.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję :) Nic mi się nie podoba, nie zgłaszam się

    OdpowiedzUsuń
  11. nie mam nic i obojętne co dostanę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałabym bluzkę lub sukienkę, ponieważ resztę posiadam. :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałabym bluzkę lub sukienkę, ponieważ resztę posiadam. :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Pisalam pod ktoryms postem ze bylam na wakacjach praktycznie bez internetu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Um nigdzie nie widziałem takiego komentarza, a i prosiłem aby pisać pod Tygodniówkami lub na priv :/

      Usuń
  15. Gratuluję wszystkim! :)
    Interesują mnie sandałki :)

    OdpowiedzUsuń