Obserwatorzy

niedziela, 21 sierpnia 2016

Tygodniówka

Chciałem w tym tygodniu już dodać posta w sobotę, dammit. Nie zawsze wszystko wchodzi c'nie.
Z listy nikt nie zostaje usunięty, ale dochodzi jedna osoba: B.E.A.T.K.A. Gratuluję, od przyszłego tygodnia będziesz brana pod uwagę podczas losowania. Kilka osób się trochę opuściło więc jak zawsze lista została zaktualizowana.
Osoby, które skomentowały każdego posta: 22
Osób komentujących w minionym tygodniu: 30

Nagrody za miniony tydzień:
Tunika - MeLolitka
Szorty -  Truskawka1616
Sukienka - swag10girl
Obcasy - Cukier_98
Koturny - marta2808
*Nagrody są wystawione na TYM koncie*

Nagrody na nadchodzący tydzień:
W komentarzach zgłaszają się osoby z TEJ listy. Możecie napisać czy coś macie/czego nie lub czy cokolwiek Was zainteresowało.

26 komentarzy:

  1. gratuluje i chcialabym tylko torebkę

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za buty. c;
    W tym tygodniu jestem zainteresowana sukienką.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zglaszam sie. Posiadam 1, 3 i ostatnią rzecz. Bardzobacz spodobała mi się torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie przygarnęłabym buty.:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się, nie interesuje mnie spódnica.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się, nie posiadam nic xd clawdeen481

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się :) nie interesuje mnie spódnica ani buty xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wszystkim! :)
    Interesuje mnie torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuje i gratuluję tym razem nic mi nie wpadło w oko

    Cukier_98

    OdpowiedzUsuń
  10. Już wróciłam, wracam do komentowania.
    Przygarnę cokolwiek.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się, wszystko mnie interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się :D
    Najbardziej chciałbym buty :D

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie przygarnę cokolwiek tym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne nagrody, nie mam nic, podoba mi sie sukienka i buty.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  15. A dziękuję za tunikę,mam nadzieję że jej nie mam 😂

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje, podoba mi sie sukienka i torba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję, w tym tygodniu się nie zgłaszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się.
    Chciałbym mieć torebkę :D

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo mnie cieszy, że blog nadal w formie ;D sama postaram się nieco do tego przyczynić :p

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję :)
    Bardzo podoba mi się torebka, buty też są ładne.

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję za nagrodę i chciałbym spódniczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się :D
    Chciałbym torebkę :)

    OdpowiedzUsuń