Obserwatorzy

niedziela, 28 sierpnia 2016

Tygodniówka

Ostatnia Tygodniówka pisana na spokojnie, period. Czy tylko ja mam ochotę płakać?
Na listę trafiły dwie nowe osoby: ola54true oraz MissPisz. Gratuluję, od przyszłego tygodnia będziecie brane pod uwagę podczas losowania :)
Chciałbym przypomnieć, że skomentowanie jednego posta nie daje Wam możliwości bycia wpisanym na listę, ale widzę, że coraz więcej osób komentuje i to mnie cieszy ;)  To także tyczy się osób, które są na liście, a komentują tylko 2/3 posty :)) W ogóle, ostatnio liczba komentujących oraz samych komentarzy znacznie wzrosła co mnie też bardzo cieszy. Lista ofc. została zaktualizowana.
Osoby, które skomentowały każdego posta: 20
Osób komentujących w minionym tygodniu: 36 (!!!)

Nagrody za miniony tydzień:
Spódniczka - Rouxrogue
Sukienka - anska2002
Żakiet - poziomkowa001
Torba - HannahCool1232
Buty - kotek717
*Nagrody są wystawione na TYM koncie*

Nagrody na nadchodzący tydzień:

W komentarzach zgłaszają się osoby z TEJ listy. Możecie napisać czy coś macie/czego nie, lub czy cokolwiek Was zainteresowało.

21 komentarzy:

  1. Dziękuję bardzo i gratuluję wszystkim!
    Interesuje mnie torba lub okularki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje!
    Nie zgłaszam się w tym tygodniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie trzymam kciuki za dalsze sukcesy :D w sumie macie powód do dumy, bo jakby nie patrzeć jesteście obecnie polskim blogiem o stardoll cieszącym się największą aktywnością!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się, nie posiadam nic :] clawdeen481

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja gratuluję, dziękuję i życze powodzenia :D
    ola54True

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic mnie nie interesuje, powodzenia innym.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie zgłaszam się w tym tygodniu. Też chce mi się płakać, w tym roku będzie ciężko ;//

    OdpowiedzUsuń
  8. Super dziękuję za sukienkę. W tym tygodniu interesuja mnie te okularki. Gratuluje az takiej liczby, aby wzrastała!! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje, w tym tygodniu sie nie zglaszam :)
    Stella435-fan

    OdpowiedzUsuń
  10. Z racji mojego braku torebek w szafie (XD) interesuje mnie najbardziej torba! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. tylko okulary mnie interesują ;v

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje! Zgłaszam się, podobają mi się okulary i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja nie komentuję dla nagród a z przyjemności;)

    OdpowiedzUsuń