Obserwatorzy

sobota, 24 września 2016

56

Wybaczcie jeśli ten vintage vibe będzie się zbyt często pojawiał w moich stylkach, ale no nie mogę nic na to poradzić. Znalazłem tak dużo dobrej muzyki z lat 70' i w końcu udało mi się użyć tych paskudnych kozaczków z Subcouture :) Przypominam, że dzisiaj wieczorem pojawi się Tygodniówka, więc jeśli nie skomentowaliście wszystkich postów to ostatni dzień na nadrobienie :v
Cardigan - Bonjou Bizou | Top - Bonjour Bizou | Spodnie - Pretty n' Love | Kolczyki - Nelly.com | Torba - It Girls | Buty - Subcouture

27 komentarzy:

  1. Świetne kolory! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie genialna! No i taka jesienna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej, kozaczki z Subcouture nie są paskudne. ;')
    Stylka bardzo, bardzo mi się podoba! ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się, świetna narzuta!
    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie jakoś nie powala, jest po prostu ok

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubie ten kardigan ale widuje mało udanych stylizacji z jego użyciem. Ta natomiast jest b. fajna.

    MissMileyLove1

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem jakie to kozaczki wiec się nie wypowiem :D stylizacja bardzo ładna.
    Chciałabym przeprosić za to ze nadrabiam posty dopiero w weekend ale w tygodniu nie mam na telefon i star dole czasu gdyż jestem w klasie maturalnej ;)
    Stella435-fan

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi sie, fajna jesienna kolorystyka.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje stylki ostatnio to po prostu slay, zresztą jak zawsze, ale teraz taki wielki omg

    OdpowiedzUsuń
  10. Co prawda nie lubie zbytnio takiego stylu to odziwo zaskoczyło mnie to zestawienie i nawet mi sie bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń