Obserwatorzy

piątek, 9 września 2016

Sippy Cup

Jestem ciekawy co sądzicie o tej stylizacji ;)

30 komentarzy:

  1. Zaje*ista ^^ totalnie moje klimaty.
    Stella435-fan

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie bomba, może dałabym jeszcze jakąś złotą biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietna, uwielbiam ta sukienke :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie świetne buty! :) BARDZO mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham połączenie czerni i kratki

    OdpowiedzUsuń
  6. mrau! ciekawie prezentują się tutaj te butki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietna stylizacja, nic bym nie zmienila.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba mam słabość do tego koloru włosów.

    OdpowiedzUsuń
  9. baza jest niekonwencjonalna, nie jestem jedynie przekonana co do kurtki, ale reszta super! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie sie zajebiscie podoba

    MissMileyLove1

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo dobrze w tych włosach wyglądasz! co do stylizacji, to jakby coś nie pasowało do końca, spodnie może, albo buty bardziej. taak, chyba bym jakieś proste obcasy dała czarne i byłoby okej. ogólnie ciekawa

    OdpowiedzUsuń