Obserwatorzy

sobota, 10 września 2016

The Greatest

27 komentarzy:

  1. Uwielbiam te buty. :')
    Całościowo stylizacja mi się nie podoba :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdyby nie te wzorki na rękawach, byłaby idealna

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się średnio podoba tym razem xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie taka średnia:(
    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie podoba mi się połączenie golfu i tuniki... Albo po prostu jej rękawy mi przeszkadzają? Coś w tamtym rejonie w każdym razie

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tym golfem rzeczywiście coś nie gra ale reszta jest super <3

    MissMileyLove1

    OdpowiedzUsuń
  7. Na początku bardzo mi się spodobała. Przyglądając się, poszczególne elementy zaczęły mi przeszkadzać, jednak i tak jest na poziomie. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Golf mi sie nie podoba, reszta fajna.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjąć golf i będzie genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pierwszy rzut oka bardzo fajna, ale golf mi się tutaj nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  11. Taka sobie, może ten glof tu przeszkadza, albo te wzorki na rękawach.
    ola54True

    OdpowiedzUsuń
  12. mi tez sie podoba. przyjemna dla oczu :P
    Stella435-fan

    OdpowiedzUsuń
  13. Ladna ale chyba bym zmienila gore :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie podoba mi się. Na pewno nie jest "The Greatest"

    OdpowiedzUsuń
  15. Trochę za bardzo przekombinowana.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgadzam się z wyższym komentarzem. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mi się podoba, zwłaszcza połączenie spodni z sukienką, kocham te zestawienia

    OdpowiedzUsuń