Obserwatorzy

niedziela, 4 września 2016

Tygodniówka

W tym tygodniu niestety z listy jestem zmuszony usunąć dwie osoby: gabrysiaslysz oraz ZuZia_ZaPi. Od kilku tygodni wasza aktywność była znikoma :/ Natomiast na listę trafiają aż trzy nowe osoby: MissGirls150, jaka-gwiazdka oraz "someone". Gratuluję i dziękuję za taką aktywność z Waszej strony. Od przyszłego tygodnia jesteście brane pod uwagę podczas losowania nagród. Someone Ciebie muszę poprosić abyś napisał/a pod postem swój nick z gry, na razie wpisałem Cię na listę nickiem z bloggera. Ponadto MissMileyLove1 ma spore szanse aby dostać się na listę :p Lista jak zawsze została zaktualizowana, głownie się poprawiło, ale kilka osób może zajrzeć :v
Osoby, które skomentowały każdego posta: 24
Osób komentujących w minionym tygodniu: 34

Nagrody za miniony tydzień:
Sukienka - ola54True
Torba - mal3cka
Buty - LuluTelulu
Okulary - SrebrnaMuza
Telefon - James69.
*Nagrody są wystawione na TYM koncie*

Nagrody na nadchodzący tydzień:
Yup, po ostatniej aktualizacji bazaaru i starplazy byłem zmuszony do zrobienia nowych screenów. Nie wiem czy tak zostanie na stałe :v

W komentarzach zgłaszają się osoby z TEJ listy. Możecie napisać czy coś macie/czego nie lub czy cokolwiek Was zainteresowało.

25 komentarzy:

  1. Miło mi, dziękuję.
    MyMelisaWhite c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :) i zgłaszam się - clawdeen481

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratki i zgłaszam się oraz dziękuje za sukienke♥
    ola54True

    OdpowiedzUsuń
  4. o dziękuję, miło :) choć ja nie dla nagród, ale jeśli mnie coś skusi to się zgłoszę ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się, interesują mnie okularki 😎

    OdpowiedzUsuń
  6. zgłoszę się w tym tygodniu, a interesuje mnie torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się, najbardziej interesują mnie torebka i okulary, ale może być cokolwiek.

    OdpowiedzUsuń
  8. interesuje mnie torebka badz ta bluzka (?) i dziękuję.;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się torebka i okulary

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się, zakochałam się w kimonie (?) <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Cri, znowu nic :'(
    Chciałabym torebkę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Interesuje mnie wszystko oprocz butow :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję :) W tym tygodniu pozostawiam nagrody reszcie <:

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratki moja uwagę przykuło kimono (?)

    Cukier_98

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wszystkim! :)
    Interesuje mnie torebeczka :)

    OdpowiedzUsuń