Obserwatorzy

wtorek, 11 października 2016

Great taste, beautiful place and I'm fashionably late

Hej, nazywam się Monika,ale na Stardoll kryję się pod nickiem natusia_182. Jak się pewnie domyślacie, otrzymałam szansę bycia jednym z redaktorów tutaj. Bardzo się cieszę, że mogę być częścią właśnie tego bloga. Mam nadzieję, że i Wy miło mnie przyjmiecie, a moje stylizację przypadną Wam do gustu. 
Zostawiam Was z dzisiejszym lookiem! Do zobaczenia wkrótce! ☺ 
Top - Hot Hot Buys + Callie's Picks | Spodnie - Subcouture | Torebka - YSL Tribute | Buty - Young Hollywood

27 komentarzy:

  1. Fantastycznie, że tu piszesz! Stylizacja jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej!
    Stylizacja ładna, jednak troszkę nudna. Bardzo podoba mi się góra, dół troszkę mniej.
    Stella435-fan

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że nowa osoba będzie tu pisać :) ładna stylka

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale się cieszę, że i tu Ciebie zobaczę ♥ Świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany! Świetnie cię tu widzieć :) a stylizacja bardzo fajna

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło widzieć tu kogoś nowego, ale niestety stylizacja średnia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam :>
    Stylizacja jak dla mnie średnia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest w porządku, ale nie ma 'tego czegoś'

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie, że pojawił sie ktos nowy. Podoba mi sie stylizacja.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest okej, jednak nie zachwyca :)
    Owocnej pracy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna, ale nie pasuje mi tutaj kolor ust xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie do końca przypadła mi do gustu, ale nie jest zła :)
    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  13. O, jak cudownie, że będziesz tutaj pisać!
    Stylizacja ładna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciesze się zę właśnie ty beziesz tu pisała!
    Stylizacja jest okej

    OdpowiedzUsuń
  15. Super! Fajnie widzieć kogoś nowego. c;

    OdpowiedzUsuń
  16. Miło powitać nowego redaktora, aczkolwiek stylizacja nie przypadła mi do gustu :3

    MissMileyLove1

    OdpowiedzUsuń
  17. Miło widzieć Cię w załodze :)
    Stylizacja super, tylko nie do końca podoba mi się to jak leży torebka

    OdpowiedzUsuń
  18. Stylizacja mi sie podoba, nie jestem tylko przekonana do torebki :D

    OdpowiedzUsuń
  19. coś mi nie gra z tą bluzką, ale reszta ok :)

    OdpowiedzUsuń
  20. cześć! :) co do stylki.. denerwuje mnie to że usta odbiegają od looku, bo lubię gdy wszystko idealnie pasuje. Stylizacja ok, choć nie mój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Stylizacja jest świetna ale mam dylemat bo raz uważam że zwykła a raz "pociągająca"

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna stylizacja :) Zwykła, ale ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Miło Cię tu widziec. Cd. stylizacji ładna, lecz denerwuje(?) mnie założenie torebki.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak dla mnie, bomba!
    No i ofc. witamy w załodze ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam mieszane uczucia :/

    Cukier_98

    OdpowiedzUsuń