Obserwatorzy

poniedziałek, 31 października 2016

Halloweenowa Loteria

Wiem, że wielu z Was nie obchodzi dzisiejszego święta, ale mimo to postanowiłem zorganizować tę loterię, bo nie po to przygotowaywałem ją od kilku tygodni. Niech to będzie przyjemność dla mnie zorganizować loterię o takim motywie :p Tym razem również postanowiłem zakryć nagrody. Dyń jest wystarczająco dużo, aby każdy z listy mógł coś zgarnąć. Tym razem na zgłoszenie się macie tylko 24h, powodzenia!

Wystarczy obserwować bloga i być wpisanym na listę. W komentarzu wpiszcie nick i wybrany numerek.

36 komentarzy:

  1. Będę się śmiać jak znowu dasz wszędzie sd xd
    Wybieram 13.

    OdpowiedzUsuń
  2. 6, fajnie, że przygotowałeś coś dla nas :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiecie ze teraz za przesyłanie rzeczy za 2sd stardoll usuwa konta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robią to od zawsze, jeśli byś kupowała regularnie u mnie 5 rzeczy za 2sd to byś została usunięta. Nie za jeden artykuł xd

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. w tym komentarzu tylko dałam link, który nie działał dlatego usunełam

      Usuń
    4. Lol tak sie robi od lat i niegdy nie slyszalam zeby ktos stracił przez to konto...

      MissMileyLove1

      Usuń
    5. Angharadbbz straciła. c:

      Usuń
    6. Ahiaa, ale Ana od miesiąca chyba(nie jestem pewien, może nawet od dwóch haha) wystawiała swoje ciuchy za grosze, bo miała ich zwyczajnie za dużo. Kilka pokoi zawalonych po 1-2k ubrań w nich :')

      Usuń
    7. W kazdym razie od kiedy pamietam działania blogów opierają sie o to sprzedawanie za 2sd.

      Usuń
    8. Słucham? :o
      Pierwsze słyszę o tym :o

      Usuń