Obserwatorzy

sobota, 21 stycznia 2017

#29


26 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się dopasowanie makijażu do drobnych elementów w stylizacji ;)
    to-ja-to-ja

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam mieszane uczucia co do tej stylizacji.
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  3. Miła dla oka ;p Tylko torebki mi tu brakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega mi się podoba :) niby prosta, ale faktycznie ma w sobie to coś

    OdpowiedzUsuń
  5. Klasyka broni się sama. Stylizacja wygląda świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic ciekawego moim zdaniem :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się zwłaszcza ta koszula i płaszcz

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! bardzo ładna stylizacja, niby prosta, ale ma w sobie "to coś" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prosta, ale bardzo ładna (:

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, uwielbiam to jak potrafisz zwrócić uwagę na rzeczy, obok których przechodziłam wcześniej obojętnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, uwielbiam to jak potrafisz zwrócić uwagę na rzeczy, obok których przechodziłam wcześniej obojętnie

    OdpowiedzUsuń