Obserwatorzy

poniedziałek, 30 stycznia 2017

#30


27 komentarzy:

  1. Obłędna stylizacja :) Spodnie idealnie współgrają ze spodniami, marynarka z bluzką pod. Całość przepiękna :)
    Emli_

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeju, co ja napisałam ;p miało być że spodnie współgrają z butami ;p

      Usuń
  2. Coś pięknego 😍❤
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba. No może tylko chokera mi tu brakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle zachwyciło mnie to niestandardowe łączenie :) Super efekt końcowy ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna! Ta z płaszczem bardziej przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza wersja wygląda lepiej. W drugiej nogi wyglądają dziwnie po przeróbce xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Trochę mnie drażnią wystające falbanki, ale poza tym jest okej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z płaszczem o wiele bardziej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. idealna jest, bardzo mi się podoba :o

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko świetnie się zgrywa, aczkolwiek z płaszczem według mnie wygląda lepiej

    to-ja-to-ja

    OdpowiedzUsuń
  11. WoW cała stylizacja ❤ Fajny pomysł na połączenie spodni z bluzka :)

    Cukier_98

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie również się bardzo podoba. Ten płaszczyk czy idk co to, jest śliczne :D

    OdpowiedzUsuń