Obserwatorzy

niedziela, 1 stycznia 2017

Tygodniówka

***
W imieniu załogi życzę Wam takiego prawdziwego Szczęśliwego Nowego Roku.
***
W tym tygodniu na listę wpisałem aż cztery nowe osoby: olunia400, Emli_, SmileyNadia12 oraz izaaa001. Nikt nie został usunięty :) Za tydzień zrobię lekki porządek na blogu, głownie na liście więc upewnijcie się czy obserwujecie publicznie bloga :p
Osoby, które skomentowały każdego posta: 18
Osób komentujących w minionym tygodniu: 32

Nagrody za miniony tydzień:
Top - MadmoiaselleOla
Sukienka - olao373
Spodnie - katniss-ne
Szeroki choker - Melolitka
Cienki choker - MissGirls150

Nagrody na nadchodzący tydzień:
W komentarzach zgłaszają się osoby z TEJ listy. Możecie napisać czy coś macie/czego nie lub czy cokolwiek Was interesuje.

21 komentarzy:

  1. Dziękuję, również życzę szczęśliwego nowego roku całej załodze :)
    Zgłaszam się

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się, marzą mi się botki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęśliwego nowego roku, pełnego sukcesu i miłości!

    Posiadam torebkę :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczesliwego Nowego Roku!
    zgłaszam się, nie mam nic, ale najbardziej chciałabym sukienkę

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolego, na listę wpisałeś 4 osoby, a nie 3. ;p
    http://bankfotek.pl/image/2046929.jpeg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://bankfotek.pl/view/2046934
      obserwuje bloga

      Usuń
  6. Interesuje mnie koronkowa sukienka i obie pary butów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. swietne rzeczy zgl sie

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  8. zgłaszam się :) Dziękuję za wpisanie na listę :)

    izaaa001

    OdpowiedzUsuń
  9. Interesuje mnie sukienka, lub obie pary butów.
    Gratuluję wszystkim! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje ;)

    Zgłaszam się, posiadam obie pary butów, interesuje mnie pierwsza sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo dziękuję za wpisanie na listę :) zgłaszam się, mam czerwone buty i interesuje mnie koronkowa sukienka :) Emli_

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się, interesują mnie sukienki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje.
    Zgłaszam się, chciałbym mieć pierwszą sukienkę.

    jarus55

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratki :)

    Chciałabym czarną sukienkę

    Cukier_98

    OdpowiedzUsuń