Obserwatorzy

niedziela, 15 stycznia 2017

Tygodniówka

W tym tygodniu nie będę się rozpisywał, bo nie ma o czym. Nikt nie został wpisany na listę oraz nikt nie został usunięty, aczkolwiek kilka osób opuściło trochę postów i przez to są podkreślone. To na tyle z mojej strony, życzę miłego tygodnia i do zobaczenia za tydzień :p
Przypominam, że aby odebrać nagrody musicie dodać wygraną rzecz do swojej Listy Życzeń i napisać do mnie, abym mógł je Wam kupić.
Osoby, które skomentowały każdego posta: 18
Osób komentujących w minionym tygodniu: 34

Nagrody za miniony tydzień:
Kurtka - Cukier_98
Bluzka - MissMileyLove1
Sukienka - poziomkowa001
Niebieska torebka - SmileyNadia12
Zielona torebka - izaaa001

Nagrody na nadchodzący tydzień:
W komentarzach zgłaszają się osoby z TEJ listy. Możecie napisać czy coś macie/czego nie lub czy cokolwiek Was interesuje.

16 komentarzy:

  1. Gratuluję! Posiadam spódnicę oraz dolną bieliznę. :)) Miłego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ♥ Zgłaszam się !
    olunia400

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje :) ostatnia rzecz jest najlepsza ^-^

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :) Zgłaszam się :) Mam spódnicę, a podobają mi się wszystkie bluzki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam spódnicę, ucieszyłabym się z body.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję. Zgłaszam się ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam spódnicę i chciałabym bluzke nr 1. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się, interesuje mnie wszystko oprócz gaci xD

    OdpowiedzUsuń
  9. mam spódnicę i majtki, zgłaszam się

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wszystkim!
    Interesuje mnie pół transparentne body :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się, interesują mnie body ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Interesuje mnie bardzo spódnica, bluzka i body :)

    OdpowiedzUsuń