Obserwatorzy

poniedziałek, 23 stycznia 2017

Tygodniówka

W tym tygodniu byłem zmuszony usunąć jedną osobę :s Zawsze można na nią wrócić co nie. Nikt nie został wpisany, ale jedna osoba - Miskunia303 - jest bardzo bliska dostania się na listę ;) Bądź odrobinę bardziej aktywna w tym tygodniu, a na pewno się dostaniesz :p Przypominam, że aby odebrać nagrodę musicie mieć ją na swojej wish liście. No i oczywiście nie zapomnijcie mi napisać, bo mi to wyleci niestety z głowy >.<
Osoby, które skomentowały każdego posta: 19
Osób komentujących w minionym tygodniu: 30

Nagrody za miniony tydzień:
Top - sylwia5278
Majtki - marta2808
Spódnica - SrebrnaMuza
Bluzka - Alinnka.
Body - swag10girl

Nagrody na nadchodzący tydzień:
W komentarzach zgłaszają się osoby z TEJ listy. Możecie napisać czy coś macie/czego nie lub czy cokolwiek Was interesuje.

17 komentarzy:

  1. Zgłaszam się, interesuje mnie cały pierwszy rząd ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mega chciałabym buciki!! *o* Mam płaszcz, jeansy i chyba bluzkę (zapomniałam xD)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję bardzo :) mam cały pierwszy rząd

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję, jutro się zglosze. :) Mam płaszcz i kolczyki.

    OdpowiedzUsuń
  5. U, myślałam, że to ja, ale tylko zagrożenie, już nadrabiam z resztą.
    Zgłaszam się

    OdpowiedzUsuń
  6. U, myślałam, że to ja, ale tylko zagrożenie, już nadrabiam z resztą.
    Zgłaszam się

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgł się podoba mi się płaszcz i spodnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. zgłaszam się :) interesuje mnie wszystko, oprócz jeansów, które już mam :)
    Emli_

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje! :D
    Chciałbym mieć płaszcz.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratki!
    Podoba mi się płaszcz.

    Cukier_98

    OdpowiedzUsuń