Obserwatorzy

niedziela, 29 stycznia 2017

Tygodniówka

W tym tygodniu pojawiło się całkiem sporo osób, które nie skomentowały ani jednego posta, dlatego proszę o upewnienie się, że nie chodzi o Was. Z listy nikt nie został usunięty, natomiast doszła jedna osoba - Miskunia303. Witam na liście, mam nadzieję, że utrzymasz Twoją aktywność :p
Przypominam o dodaniu wygranych rzeczy na listy życzeń i napisanie do mnie od razu jak to zrobicie!
Osoby, które skomentowały każdego posta: 20
Osób komentujących w minionym tygodniu: 28

Nagrody za miniony tydzień:
Płaszcz - Jarus55
Top - MissPisz
Spodnie - mal3cka
Buty - ManiakPupili
Kolczyki - MyMelisaWhite

Nagrody na nadchodzący tydzień:
W komentarzach zgłaszają się osoby z TEJ listy. Możecie napisać czy coś macie/czego nie lub czy cokolwiek Was interesuje.

18 komentarzy:

  1. Dziękuję ślicznie i gratuluję wygranym osobom! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo i gratuluję innym ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrezygnuję z nagrody, nie zgłaszałam się w poprzednim tygodniu :p

    A teraz się zgłaszam, mam koszulę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się, interesuje mnie cały górny rząd

    OdpowiedzUsuń
  5. zgłaszam się, mam czapkę

    Emli_

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję, mam czapkę i naszyjnik

    sylwia5278

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wszystkim :) Mam spodnie z chanel i chciałabym bluzke do kompletu

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się druga bluzka i spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluje zgł się podoba mi się naszyjnik :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję! Tym razem nie biorę udziału ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ojj <3 Dziękuję bardzo, jestem zaszczycona że znajduję się na tak honorowej liście <3 Gratuluję poprzednim zwycięzcą :) Zgłaszam się oczywiście :D Bardzo spodobały mi się spodnie <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam sesje, wiec jest mnie troche mniej na blogu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej, w pełni to rozumiem. Postaram się przymknąć oko ;)

      Usuń
  13. Zgłaszam się, podobają mi się bluzki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wszystkim i poproszę kremową bluzeczkę! ;)

    OdpowiedzUsuń